-Léon- Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Forsatt litt forvirret angående hvilken talents som vil påvirke FFB. Ice Shards og Piercing Ice, vil de to hjelpe til med dmg/crit jeg får med FFB og faller FFB under alle tingene i frost treet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det bare meg, eller proccer frostbite og fingers of frost alltid samtidig? Jepp. Og det er "intended". zeus: Ice shards og Piercing Ice påvirker frostfire bolt. Alle talents som påvirker "frost" eller "fire" påvirker også frostfire bolt. Litt vanskelig å forklare bedre. Fikk Blade of Dormant Memories idag. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Går det ann å binde wand, slik som attack? Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kan man stacke Imp Scorch og winter chill da? slik at man får totalt 20% crit chance? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Går det ann å binde wand, slik som attack? Mener du som når du høyreklikker på mobs? Tror jeg ikke går slik at det fungerer tilsvarende. Om du derimot tenker på sånn som man binder vanlige spells, finner du "Shoot" under "General"-tabben i spellbook. Kan man stacke Imp Scorch og winter chill da? slik at man får totalt 20% crit chance? Nei. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har sett langt bakover i tråden her nå for å finne en lvl build for mage, men fant liksom ingen som noen av dere vart enige om... Kan noen sette opp en mer endelig build? takk Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det kommer egentlig helt ann på hvilken spillestil du liker. Fire gjør mer damage, mens Frost er mer crowd control. Du får finne ut hvilken du liker best av de to. Lenke til kommentar
Seath Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har sett langt bakover i tråden her nå for å finne en lvl build for mage, men fant liksom ingen som noen av dere vart enige om...Kan noen sette opp en mer endelig build? takk Frost er det beste til leveling, det bruker minst mana på kortest tid (faktisk!) et eksempel på en grei lvling build som jeg liker, den tar hovedsaklig for seg kjapp single target lvling: http://www.wowhead.com/?talent=oZZAcccofu0cdGfkt der rekkefølgen er: 10: Improved Frostbolt 1/5 11: Improved Frostbolt 2/5 12: Improved Frostbolt 3/5 13: Improved Frostbolt 4/5 14: Improved Frostbolt 5/5 15: Frostbite 1/3 16: Frostbite 2/3 17: Frostbite 3/3 18: Ice Shards 1/3 19: Ice Shards 2/3 20: Icy Veins 1/1 21: Ice Shards 3/3 22: Piercing Ice 1/3 23: Piercing Ice 2/3 24: Piercing Ice 3/3 25: Shatter 1/3 26: Shatter 2/3 27: Shatter 3/3 28: Frost Channeling 1/3 29: Frost Channeling 2/3 30: Cold Snap 1/1 31: Frost Channeling 3/3 32: Arctic Reach 1/2 33: Arctic Reach 2/2 På level 34 kan du egentlig velge mellom ganske mye, men siden jeg kjører single target og ikke aoe så er valget mitt: 34: Elemental Precision 1/3 35: Winter's Chill 1/3 36: Winter's Chill 2/3 37: Winter's Chill 3/3 38: Elemental Precision 2/3 39: Elemental Precision 3/3 40: Ice Barrier 1/1 41: Shattered Barrier 1/2 42: Shattered Barrier 2/2 43: Arctic Winds 1/5 44: Arctic Winds 2/5 45: Fingers of Frost 1/2 46: Fingers of Frost 2/2 47: Empowered Frostbolt 1/2 48: Empowered Frostbolt 2/2 49: Arctic Winds 3/5 50: Summon Water Elemental 1/1 51: Brain Freeze 1/3 52: Brain Freeze 2/3 53: Brain Freeze 3/3 54: Improved Water Elemental 1/3 55: Chilled to the Bone 1/5 56: Chilled to the Bone 2/5 57: Chilled to the Bone 3/5 58: Chilled to the Bone 4/5 59: Chilled to the Bone 5/5 60: Deep Freeze 1/1 Etter 60 ville jeg gjort ferdig Arctic Winds, så Imp Water Ele - deretter enten tatt Imp Blizz/CoC og så ta fire, eller gått rett over på fire... Det er og mange varianter her, man kan f.eks droppe Arctic Winds og elemental precision og ta AoE i stedet, men siden jeg personlig følger ca etter quest guider når jeg leveler, så blir det mye enkelt mobs og lite aoe... Dessuten er denne speccen lett å lvle etter Så there you go ^^, Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nye mage endringer: Glyph of Blast Wave -- The mana cost of your Blast Wave spell is reduced by 15%, but it no longer knocks enemies back. Arcane Slow Fall can now be cast on other players. Arcane Blast now increases the damage of all Arcane spells by 15% and lasts 10 seconds instead of 3. Torment the Weak now affects Arcane Blast as well and does bonus damage to targets afflicted by any kind of slowing effect (e.g. Thunder Clap). Arcane Flows now also reduces the cooldown of Evocation by 1/2 minutes. Fire Pyromaniac now Increases chance to critically hit by 1/2/3% and allows 10/20/30% of your mana regeneration to continue while casting. Hot Streak now also affects Living Bomb. Frost Frostbite now also reduces the cast time of your Frostfire Bolt spell by 0.17/0.34/0.5 sec. ((Source) Elemental Precision has been renamed to "Precision" and now affects all spells. Improved Blizzard now lowers the target's movement speed by 25/40/50%. (Down from 30/50/65%) Glyph of Blast Wave trengs fordi knockbacken er dum å ha i raids. Det ser endelig ut til at de prøver å fikse Arcane i PvE. Endringen i Torment the Weak er ganske drastisk. Før har den kun virket på bosser om man har holdt slow oppe, men nå ser den ut til å kunne virke på mer, noe som vil være en buff til fireball-rotations og frost dps. Endringen i Pyromaniac er fordi spirit for øyeblikket er ubrukelig for mages. At Hot Streak også gjelder Living Bomb er ganske bra. Sjanse for flere pyroblasts, og på trash når man har en Living Bomb oppe som treffer flere mobs, vil den gi instant Pyroblasts. For de som er interessert i mer diskusjon er det en tråd hos Elitistjerks om Upcoming mage changes. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) (...)Endringen i Pyromaniac er fordi spirit for øyeblikket er ubrukelig for mages. At Hot Streak også gjelder Living Bomb er ganske bra. Sjanse for flere pyroblasts, og på trash når man har en Living Bomb oppe som treffer flere mobs, vil den gi instant Pyroblasts. For de som er interessert i mer diskusjon er det en tråd hos Elitistjerks om Upcoming mage changes. Master of Elements proccer ikke på Flame Strike crits. Blir spennende å se om Living Bomb AE kan procce Hot Streak, men jeg regner egentlig ikke med det. Hadde vært sabla artig i hvert fall. Endret 12. desember 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Frostsavage Boots eller Silky Iceshard Boots? Alt jeg gjør er questing og casual PuGs, PvP er ikke tingen for meg og jeg vet ikke om jeg er godt nok geara for heroics enda ... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Eitt feitt, sidan armoren er lik Neida, om du ikkje skal gå PVP, er resilliance "bortkasta", og da er det bedre med haste. Men på den andre sidan er det meir item points i form av intellect+stam på Frostsavage Boots. Så det er eit tough choice. Har du problemer med lite mana/hp? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Njæ, aner ikke. Rundt 13-14k av begge. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Når jeg levlet med hunter var det aldri problemer. Jeg kunne ta mange mobs på en gang, det var ingen mobs som var immune mot huntere. Mage derimot stinker grasat mot water og fire elementals. Levling blir liksom ikke så kjekt som jeg så for meg. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) (...)Endringen i Pyromaniac er fordi spirit for øyeblikket er ubrukelig for mages. At Hot Streak også gjelder Living Bomb er ganske bra. Sjanse for flere pyroblasts, og på trash når man har en Living Bomb oppe som treffer flere mobs, vil den gi instant Pyroblasts. For de som er interessert i mer diskusjon er det en tråd hos Elitistjerks om Upcoming mage changes. Master of Elements proccer ikke på Flame Strike crits. Blir spennende å se om Living Bomb AE kan procce Hot Streak, men jeg regner egentlig ikke med det. Hadde vært sabla artig i hvert fall. Virker som det funker på Living Bomb nå. Jeg fikk mye oftere Hot Streak da jeg testet i et par instancer i går enn tidligere. Skal ikke påstå noe, for jeg husker ikke om jeg brått fikk 2xCrits av Scorch tho. Men tror det skal fungere på LB nå. Endret 13. desember 2008 av frisyre Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvordan bruker jeg auto-attack f.eks. til fire eller frost? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvordan bruker jeg auto-attack f.eks. til fire eller frost? Hæ? Tenker du på at den skal stå og kaste en spell av seg selv? For isåfall er ikke det mulig. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Må mager ha agility for hit? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Må mager ha agility for hit? Agility er ikke noe du skal gå får som mage. Er intellect som gjelder. Min prio liste forøvrig er: -Spellpower -Critical strike rating -Haste -Hit rating Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 I 10-man Naxx gear (som ser ut til og være det vanligste), har hver stat ganske nøyaktig denne verdien: Hit: 2,0 Spellpower: 1,4 Haste: 1,1 Crit: 1,0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå