Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Kjørte heroic UK og UP nå, og fikk brått fire nye rare items og en epic. Om det var combo med shaman\boomkin buffs som gjorde det eller flaks, så var dps min på 1800+ nå. Det var digg.

Men hvordan fungerer spell rotationen på speccet ditt?

Hadde det senest på fredag, og klarte ikke å komme over 1300 dps... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
He hei fikk en tråd hit.

er det noen pro 80 mage's som vet en god raiding/instance specc? dinda 80 for et par dager sider...

http://www.wowhead.com/?talent=oZfVcbRhsuVubhstbIccoc

Frostfire spam spec, inkluderer Living Bomb om du vil, har ikke helt regna på om det er bedre dps.

Om du vil kutte living bomb, kan fjerne den og putte i Master of Elements, og evt. for å få max ut av ren nuking, fjerne Dragons Breath og få 3/3 MoE.

Uansett, har 3/3 World in Flames for mere crit på Hot Streak, måtte ofre 2 points i Master of Elements, men mana er uansett ikke no problem.

Lenke til kommentar
He hei fikk en tråd hit.

er det noen pro 80 mage's som vet en god raiding/instance specc? dinda 80 for et par dager sider...

Frostfire spam spec, inkluderer Living Bomb om du vil, har ikke helt regna på om det er bedre dps.

Om du vil kutte living bomb, kan fjerne den og putte i Master of Elements, og evt. for å få max ut av ren nuking, fjerne Dragons Breath og få 3/3 MoE.

Uansett, har 3/3 World in Flames for mere crit på Hot Streak, måtte ofre 2 points i Master of Elements, men mana er uansett ikke no problem.

Frostfire Build <-- postet jeg noen sider tilbake. Den er lik som den du lagde, men ingen poeng i Flame Throwing, og de i Master of Elements.

Og ja, Living Bomb er bra DPS og bra DPM. Den står for mellom 10-15% av DPS om man er flink til å holde den oppe.

Bear^, fire var vel aldri en bedre leveling specc enn frost. Klikky. En grei frost-specc i level 50. God kontroll og bruker lite mana. Kan rotere noen poeng om det er noe du heller vil ha.

Lenke til kommentar

Hm, da jeg startet magen min ble jeg anbefalt å gå fire. Fikk forklart at frost var mer PvP enn fire.

Når jeg dinger 80 om 4 levler på paladinen er jeg nødt til å sette igang med litt mage trening, Outland må vel begynne å tømmes for DKs snart.

Lenke til kommentar
Er fire fremdeles den beste "leveling" speccen eller er der kommet litt mer blanding i rasen? Har ikke spillet på min level 50 mage på ørt og førti dager, eller månder får man heller si, lenge før patchene kom i alle fall.

tusen takk for hjelpen nå blir det mage dps som F***

Lenke til kommentar
Frostfire Build <-- postet jeg noen sider tilbake. Den er lik som den du lagde, men ingen poeng i Flame Throwing, og de i Master of Elements.

Og ja, Living Bomb er bra DPS og bra DPM. Den står for mellom 10-15% av DPS om man er flink til å holde den oppe.

Blir så irriterende å løpe så nærme for å scorche uten poeng i Flame Throwing :p Men det er bare å bytte some en selv ønsker.

Og med Living Bomb, greit at det er 10-15% av dps, men spørsmålet er vel om det er en økning i dps i forhold til å kaste mere ffb. Kanskje det var det du mente. Men ja, det er bra dmg for en gcd.

jaja, noen som spiller på frostmane her da?

Jupp, spiller Mage på Frostmane :>

Lenke til kommentar
Hm, da jeg startet magen min ble jeg anbefalt å gå fire. Fikk forklart at frost var mer PvP enn fire.

Når jeg dinger 80 om 4 levler på paladinen er jeg nødt til å sette igang med litt mage trening, Outland må vel begynne å tømmes for DKs snart.

Jeg respecca akkuratt fra fire til frost, for alle lovpriser det så jævlig om dagen, men jeg kommer til å specce tilbake til fire. MYE morsommere. Du må kanskje bruke LITT mer tid på å drikke, men så får du 2shotta mobs noen ganger som fire også:D Ganske ofte faktisk!

Hot streak er sykt moro. Eneste som er litt drit med den er at du "tvinger" deg selv til å fyre av en pyro, uten at du egentlig trenger det, og bruker derfor litt mye mana.

Men er verdt det. hvertfall etter at evocation ble 5min cd:)

Lenke til kommentar

Ettersom penger strømmer inne uten problemer skal jeg respecce frost og forsøke det frem til 58 til jeg går til outland så får jeg se om jeg trives med det, hørte noen som skrøt av arcane i PvE sammenheng og så ærlig spiker blir jeg litt forvirra hva jeg skal velge tidvis.

Lenke til kommentar

Fikk vel egentlig svaret på at Frostfirespec krever crit. Heroic med shammy og totem of wrath i tillegg til en anna buff som gir deg 5% extra crit. Plutselig hoppa dps'en ifra 1300 til 18-1900.

Mangler enda den frostfire glyph'en, men veit ærlig talt ikkje om noken selger den engang på serveren. =|

Lenke til kommentar

Er dette en bra pvp build eller er jeg helt på jordet? :hmm:

Har lyst på en fire/frost spec.. tips?

Er vel en rein PvE spec såvidt eg kan sjå du har laga, og vil nok funke fint til det.

Skal du gå PvP, må du samle meir poeng i frosttreet, evt gå arcane som i det siste har blitt fantastisk til pvp etter det eg har hørt. Har for lite peil på PvP specs til å gi deg en desverre.

Lenke til kommentar

Er dette en bra pvp build eller er jeg helt på jordet? :hmm:

Har lyst på en fire/frost spec.. tips?

Vil ikke si at det der er en direkte PvP build nei, heller PvE.

Som Whiteshit sier så er frost eller arcane veien å gå for PvP. Selv kjører jeg frost. Arcane gjør mere skade en frost, men er etter min mening større sjangs for å overleve med frost. Smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...