El Fantasma Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 FFB er bedre, men kun om man har en del crit. Hvor mener du "grensen" går før det lønner seg med FFB? 25% crit chance? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Med FFB på 3 sekunder sliter eg med å forstå koffor den skal vere bedre enn reine fireballs med 2.5sec cast. Noken som har ei god forklaring der? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi fireballs tar også 3 sekunder å kaste, speccet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 damn..har eg spelt frost så lenge at har glømt det? >.< Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, det blir fortsatt 3 sec casting. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ok..etter en dag i heroics er eg ikkje overbevist om deep fire spec. Joa, det ga vel meg en dps økning på 100, men trudde det skulle bli meir for å vere ærlig. Ka er det gutta fra calcutta og kara ifra sahara gjer for å få ut max dps? (primært bossfights) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 100dps er ikke verdt en respecc? ;-s Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Whiteshit; hadde samme erfaring da jeg først respecca fra frost til fire. Men det er litt vanesak. Har funnet ut fra erfaring at fire gjør seg like godt som frost. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 100dps er ikke verdt en respecc? ;-s U tell me. Det var for øvrig den dps'en som kom "lengst over" frostspeccen... Var også i AN og kom 70 dps under Frostspec. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Vil du specce for maks dps speccer du frostfire. Enkelt og greit. Endret 6. desember 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vil du specce for maks dps speccer du frostfire. Enkelt og greit. QFT Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Frostfire krever dog en del crit imo. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Frostfire krever dog en del crit imo. Ja jeg hører dere sier det, men hva er "en del" crit? Har spurt om dette lenger opp i denne posten, men ingen som svarte på den. Regner med dere har både erfaringer og sammenligninger som kan "bekrefte" denne påstanden? Hvor mye crit chance "bør" man ha for å dra nytte av FFB? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har ca 23-24 % crit no...og det er for lite spør du meg. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har 31% crit med glyphed molten armor + 2% fra FFB glyph. Legg til 10% crit fra improved scorch, 5% hvis en har boomkin og 3% hvis en har ele sham, 3% til hvis en får Focus Magic fra en annen mage. Så 54% crit på FFB i beste fall raidbuffet = ) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Frostfire krever dog en del crit imo. Ja jeg hører dere sier det, men hva er "en del" crit? Har spurt om dette lenger opp i denne posten, men ingen som svarte på den. Regner med dere har både erfaringer og sammenligninger som kan "bekrefte" denne påstanden? Hvor mye crit chance "bør" man ha for å dra nytte av FFB? Litt vanskelig å svare på. Men selvbuffa, uten at man tar med scorch-debuff på target, så bør man ihvertfall ha over 25% fire-crit. Klarte 3000dps på en boss tidligere idag, i en heroic. Såklart mye RNG ute og går da, men ganske fornøyd med tanke på hvor lite buffs jeg fikk. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva slags gear har du Matsemann? Armorylink? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Clicky Uheldig i Naxx foreløbig. Eneste jeg har fått som er bra er vel beltet. Og shoulders, da, fordi ingen healer ville ha de. xD ENDRET: Critten der er litt feil, og i tillegg har jeg jo molten armor for +5%, og ffb glyph. Endret 7. desember 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) http://armory.wow-europe.com/character-she...&n=Skjerfen Kan du forklare hva som er galt med meg da? Klarer såvidt å toppe 1500-1600 dps, og det er med arcane speccet, som drainer mana insane. Endret 7. desember 2008 av olek21 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er nok speccen din som ikke er så god, ja. Arcane er dessverre ganske dårlig for øyeblikket. Etter hvor gode de er: - Frostfire (den jeg bruker) - Fire - Frost - Arcane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå