Oxygen 07-12 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor kan mager teleporte til Dalaran? Har det skjedd noe nytt der i WoTLK? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dalaran er det nye Shattrath City. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dessuten har mage trainers i Dalaran. Så alltid lett å respecce. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men hvorfor er Dalaran blitt så stor for? Jeg trodde Northend var den nye sonen alle ville være i. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dalaran har blitt flyttet til Northrend. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Finner en fin artikkel om Dalaran både opprinnelsen og flyttingen på wowwiki.com. Godt lesestoff om man vil vite litt bakgrunns historie. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Kan noen si meg hva som er bra\dårlig med det speccet her? Endret 3. desember 2008 av olek21 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mye lettere om du sier hva den skal brukes til. Men om det er PvP: Hva skal du med Pressence of Mind? Det eneste verdt POM-kaste med din specc er Frostbolt, og det er ikke mye. Student of the mind er bortkasta. Om du trenger å fylle ut for å komme lenger ned, putt de poengene i Magic Absorption istedet. Du går glipp av Deep Freeze og Shattered Barrier. Ikke verdt å ofre de to for en POM synes jeg. Man trenger 4% hit for å cappe PvP-hit, så om du har mer enn 1% hit ifra gear kan du droppe noen poeng i Elemental Precision. Om det er PvE: Da trenger du ikke poeng i Deep Freeze, så den er grei. Da ville jeg tatt med Brain Freeze. Spell Impact er liten nytte i PvE for en frost-mage. Det samme med POM. Og på bosser gjelder ikke frost sin chill-effekt som en "snare", så Torment of the Weak er bortkasta. Litt feedback. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er vel pvp- og grindespec dette her. Kanskje mest pvp og fordi du har satt poeng for å komme deg til PoM. Uansett, det er for mye snadder akkurat nå til å ikke utnytte frost fullt. Personlig må jeg si at jeg elsker 3/3 i permafrost, 2/2 i Shatter Barrier, og Deep Freeze ikke minst. 3/3 i Brain Freeze er heller ikke å forakte. Uten at jeg er en ekspert vil jeg si at du ikke har mye nytte av 12% ekstra spirit som du får av 3/3 i Student of the Mind i Arcane. Ta heller Arcane Fortitude. Har ikke spilt mye frostmage etter jeg fikk Frostfire bolten, men jeg bruker ikke annet. Så jeg slipper å putte 5/5 i Imp. Frostbolt f.eks. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har vært full frost i fra 70-80, vil bare teste ut noe nytt. Men tror jeg fortsetter med full frost alikevel Var i Heroic i går med 0\52\19 spec. Det var et artig spec, men ikke så utrolig høye hits, pluss at jeg gikk oom etter tre-fire mobs. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det kan du ikke ha blitt, med mindre du har 0 int gear og tidenes dårligste gruppe DPS. Og critsa blir nokså søte og, etter egen erfaring. Men nok om det. Men til grinding har man jo frost som klart førstevalg, og det er vel nokså likt med arcane i pvp. Selv arcane eier fortsatt? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Berre sånn ut av nyskjerrighet..kunne denne spec'en ha funka? Pve btw Vurderer å teste den for gøy. =) Endret 3. desember 2008 av Whiteshit Lenke til kommentar
xTep Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har vært full frost i fra 70-80, vil bare teste ut noe nytt. Men tror jeg fortsetter med full frost alikevel Var i Heroic i går med 0\52\19 spec. Det var et artig spec, men ikke så utrolig høye hits, pluss at jeg gikk oom etter tre-fire mobs. Hæ? Som 0/53/18 går jeg gjennom heroics med Molten Armor uten noen mana problemer. Går du oom etter 3-4 mobs gjør du noe feil. Du har Evocation, Mana Gems og alltid noen sekunder mellom pulls til å drikke. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sant nok, sant nok. Fant også ut at jeg ikke hadde øverste rank av living bomb og pyroblast også Men skal prøve mer, var i gun'drak med en relativt dårlig gruppe; en av oss som hadde tatt den før på Heroic så ye Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 FFB har ikke så allverdens høye hits, nei. Men den critter fantastisk høyt. Og så kommer +40% ignite på det igjen. Prøv Loatheb i Naxxramas. Det var digg fight. Du får en slik buff (faktisk en debuff) som gir +50% crit chance og at du ikke får threat. Jeg proccet over 40 instant pyroblasts, og de fleste hits crittet for rundt 8.5k. Det var digg. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er det FFB man bruker på mage nå uansett spec? Eller er fireball og frostbolt bedre på noen måte? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke jeg hvertfall. Kjører samme opplegg som før. Full frost, spammer frostbolts. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 FFB er bedre, men kun om man har en del crit. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Teknisk spørsmål før eg respeccer deep fire. Med reduced casttime på både fireballs og frostbolts i talenttree, går då Frostfirebolts'a av på 2.5 sec (evt mindre med haste)? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nope. Frostfire bolt kan ikke specces ned. Alltid 3 sekunder uten haste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå