Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla, jeg lurte på om frostfirebolt går på både fire og frost talents, hvis jeg for eksempel tar talents i både improved frostbolt + improved fireball så blir cast time reduca med 1 sec?

 

Tenkte litt på et Frostfirebolt spec men har ikke lyst til å bruke 100g på å respecce og specce tilbake i tilfelle det ikke funke :p

 

 

 

 

og her er et bra AoE grinde sted :)

http://warcraftmovies.com/stream.php?id=95...e839b5698ad97ce

Lenke til kommentar

Frostfire bolt har samme rotation som en vanlig fireball build, bare at du bytter ut fireball mot frostfire bolt.

Altså 5 x scorch for å få opp debuff (eller x2 med glyph), og så spamme frostfire bolt og sende av gårde instant pyroblasts når det proccer. Og alltid sørge for å holde scorch debuff + living bomb oppe.

 

Frostfire Build

Legg også merke til hvilke glyphs jeg la til. Og at det er 2 points igjen.

 

Den builden er den som gir absolutt best dps som mage for øyeblikket. Har emulert det en del i Rawr. Den blir konge med høy crit, for som du ser har man ignite, ice shards og burnout.

Lenke til kommentar
Det speccet ser morosamt ut! Skal testes.

 

Frostfire er en fin PvE spec, men det er også det eneste den kan brukes til. Elendig til soloing og PvP. Bruk Glyph of Molten Armor, Frostfire og Imp Scorch.

 

Living Bomb - > Scorch x2 - > Frostfire Spam til Hot Streak - > Pyro - > Frostfire osv

 

Lett gøyeste PvE speccet imo. Funker ganske bra i 5 man også, living bomb gir en fin boost i dps på trash.

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Hallo.

Har ikke spillt siden sunwel patchen og har tenkt til å starte opp igjen.

Har da detti helt av lasset når det gjelder specc.

Hva er den greieste speccen for å lvle pluss overleve i pvp verdenen?

Har fortiden bare Fire/Arcane gear. Har hør at arcane er veien å gå men jeg har ikke piel fortiden...

Noen her som kan hjelpe en stakkar her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...