Wackee Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Eg levlar med frost, ikkje noko særlig bra gear, men har 0 downtime uten pots når eg bruker evocation. Bruker forresten mage armor, og ikkje frost armor, da mobs som regel er døde før dei når meg uansett ^^, Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det samme. Og har glyphed mage armor, så ligger på rundt 130 mp5. 11k mana. Lenke til kommentar
FishingPin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Halla, jeg lurte på om frostfirebolt går på både fire og frost talents, hvis jeg for eksempel tar talents i både improved frostbolt + improved fireball så blir cast time reduca med 1 sec? Tenkte litt på et Frostfirebolt spec men har ikke lyst til å bruke 100g på å respecce og specce tilbake i tilfelle det ikke funke og her er et bra AoE grinde sted http://warcraftmovies.com/stream.php?id=95...e839b5698ad97ce Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, frostifre bolt blir påvirket av både frost- og fire-talents. Men du må lese på talentsa. Improved fireball gjelder bare fireball. Men talents slik som Ice Shards (100% crit damage bonus), Burnout (50% crit damage bonus) og Ignite (40% burn av crit damage) gjelder frostfire bolt, noe som kan gi helt syke crits. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Burnout kan gi deg heftige crits ja. Fikk inn en crit på 9,1k med pyro på Faerlina i tillegg til ~7-8k fireball, combocrit. :-o Lenke til kommentar
FishingPin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Takk for svar, så anbefaler dere å ta et frostfirebolt spec? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hva er du ute etter? PvP, PvE soloing eller Instance/Raid oppsett? Level? Endret 27. november 2008 av Maverick2002 Lenke til kommentar
FishingPin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skal starte i naxx på mandag så tenkte mest på raiding, og litt instancer Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvordan fungerer frostfirebolt spec'n? Er det noen som har link til dette, evt det bedre raid-speccet i wotlk? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skal starte i naxx på mandag så tenkte mest på raiding, og litt instancer Da vil jeg anbefale deg Fire specc, maks DPS. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Frostfire bolt har samme rotation som en vanlig fireball build, bare at du bytter ut fireball mot frostfire bolt. Altså 5 x scorch for å få opp debuff (eller x2 med glyph), og så spamme frostfire bolt og sende av gårde instant pyroblasts når det proccer. Og alltid sørge for å holde scorch debuff + living bomb oppe. Frostfire Build Legg også merke til hvilke glyphs jeg la til. Og at det er 2 points igjen. Den builden er den som gir absolutt best dps som mage for øyeblikket. Har emulert det en del i Rawr. Den blir konge med høy crit, for som du ser har man ignite, ice shards og burnout. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det speccet ser morosamt ut! Skal testes. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Det speccet ser morosamt ut! Skal testes. Frostfire er en fin PvE spec, men det er også det eneste den kan brukes til. Elendig til soloing og PvP. Bruk Glyph of Molten Armor, Frostfire og Imp Scorch. Living Bomb - > Scorch x2 - > Frostfire Spam til Hot Streak - > Pyro - > Frostfire osv Lett gøyeste PvE speccet imo. Funker ganske bra i 5 man også, living bomb gir en fin boost i dps på trash. Endret 27. november 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
FishingPin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Takk for bra svar, må vel teste det ut Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hvem er best til pve av disse speccsa til pve?? specc 1 Specc 2 Endret 28. november 2008 av Bendelorm Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Den første. Hva skal du med POM og silence i en PvE rotation? Dessuten er Living Bomb masse DPS. Og fjern impact fra begge. Du kan ikke stunne bosser. Lenke til kommentar
cris_82 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hallo. Har ikke spillt siden sunwel patchen og har tenkt til å starte opp igjen. Har da detti helt av lasset når det gjelder specc. Hva er den greieste speccen for å lvle pluss overleve i pvp verdenen? Har fortiden bare Fire/Arcane gear. Har hør at arcane er veien å gå men jeg har ikke piel fortiden... Noen her som kan hjelpe en stakkar her? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Merker du ikke har spilt på en stund, ja. Det finnes ikke lenger arcane/fire gear. Alt er nå spellpower. Så du har like mye frost/fire/arcane/shadow osv. Frost er veien å gå under levling. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Den første. Hva skal du med POM og silence i en PvE rotation? Dessuten er Living Bomb masse DPS.Og fjern impact fra begge. Du kan ikke stunne bosser. Min feil, var ikke meningen å ha impact , men jeg mener at du gainer mer dps på en instant pyroblast?? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nja, tror egentlig ikke det. Du får en instant pyroblasts hvert 3. minutt, som gjør et par tusen skade. eller så får du Living bomb, som gjør et par tusen skade over 12 sekunder, som du kan kaste om og om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå