Jagland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Begynte på nytt med magen idag og fikk se at Arcane ser ut som noe av det lameste jeg har sett på lenge Fordi ? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Arcane Barrage spam er ikke så veldig morsomt, really Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Arcane missiles over 2,5 sekunder er v eldig morsomt da. Men blir litt lei arcane barrage+fireblastspam ja:P Gleder meg til å specce fire for levling:D Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvorfor, arcane barrage er grunnen Har ikke spilt på en stund, men alikevel. Jeg tok duel mot en mage, var skilla, men hadde ganske så mye dårligere gear en meg. Han stod ikke stille en gang, bare løp rundt spamma fireblast, arcane barrage.... Hadde ikke nubsjangs, sikkert bare jeg som suger, men jeg er ikke overbevist Lenke til kommentar
xTep Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bleh , ser at Blizzard har klart å fucke opp T7 også. Enda mer spirit crap, non set items igjen da. Var litt "morsomt" å ikke rolle på en eneste tier token fra Karazhan til Vashj / Kael fordi T4&T5 var elendig i forhold til crafted gear og vanlige offset items. Sunfire Robe med 3x Runed Cardinal Ruby er bedre for DPS enn Heroes' Frostfire Robe med Runed Cardinal Ruby og Potent Flawless Ametrine Sunfire Robe (ilvl 159) 145 spell power 40 crit rating 40 haste rating Heroes Frostfire Robe (ilvl 200) 122 spell power 61 crit rating 6 hit rating Setbonusen gir 28 spell power hvis du bruker mana gem hvert 2 min, i tilegg til 40% mer mana. Spirit er og blir en junk stat. Har du for mye av det er det bare overflødig, siden du ikke kan dumpe ekstra mana til mer dmg (med mindre du er arcane, men arcane er laangt bak frost og fire, i tilegg til at arcane trenger en haug med mana regen bare for å gjøre crap dps) Dessuten fucker det opp PvP hvis f.eks arcane skal være avhengig av spirit for å holde det gående mer enn 1 minutt. PvP gear har jo 0 spirit (heldigvis). Kan lett blåse 11-12k mana på 1 minutt som arcane, ikke noe problem i det hele tatt. 1k mana på arcane missiles med AP oppe, gøy. For å ikke snakke om arcane blast med 3 stacks, 1372 mana for en 2,5 sek cast uten arcane power..med arcane power oppe blir det nesten 1800 mana. TLDR: Artig å sitte med ingen annen mana regen i combat enn den fra BoW, men med et par hundre spirit fra gear som like godt kunne vært agility..hvis agi gir universal crit nå ville det faktisk vært bedre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Synes det er digg, jeg. Så holder gearet mitt en stund inn i level 80. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det noen her som har god erfaring med å bruke fire i pvp ? kjenner at jeg er mektig lei av Arcane Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bah. På en side vil jeg levle raskt med magen når jeg får starta opp igjen (tipper det blir fire i så fall), men så klarer jeg meg ikke uten Ice Barrier og jeg er så glad i vannelementet mitt. Irriterende ... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Ja, husker selv det var et dilemma når jeg levla til 70. Min plan nå er å være frost de første 3-4 levlene, for så å gå over til fire. Med fire vil jeg i level 74 kunne ha 3/3 i Spell Impact, samt Arcane Concentration så bør gå greit med mana da. Frost i begynnelsen i hovedsak på grunn av utilities mtp å overleve horder. Endret 12. november 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er frost fremdeles best til å levle med? Eller vil det bli et problem med at mange mobs har frost resistent? Siden det er så kaldt der mener jeg?? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mange som lurte på det samme på beta-forumet. Men selv om mange mobs er frost-aktige sa de som levlet som frost at det ikke var noe problem med resistance. Så det bør gå greit. Om frost eller fire er best kommer an på hvilken måte du selv liker å levle på, og litt på gear. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tenkte litt på å levle arcane, siden det blir nok en del PvP underveis i levlingen. En kjapp test gjorde det uaktuelt i hvertfall. Med Mage Armor og Arcane Barrage / Arcane Blast + Arcane Missiles på Missile Barrage procs ble det fattige 70k dmg med ca 900 dps til OOM. Med full frost spec ble det 1350 dps og ca 175k dmg med Mage Armor og samme gear fra full mana til OOM. Ingen mana pots / mana gems eller AP / Icy Veins / trinket ble brukt. Frost er så mana effektivt at det er nesten selvsagt for leveling. I tilegg til klart størst potensiale for å soloe vanskelige quester, og best surviability = ) Med mana gems og evocation og mage armor går man aldri oom slik som det er nå. Power Infused Mushroom er grei for leveling, dreper du en mob hvert 15 sek er det ~65mp5 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Arcane har sykt høy burst, men for øyeblikket elendig dpm og dps, ja Gear-rotation idag. Så ca. 1200 spelldmg, og 120mp5. Samt ekstra stamina og intellect for mindre pauser. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er frost fremdeles best til å levle med? Eller vil det bli et problem med at mange mobs har frost resistent? Siden det er så kaldt der mener jeg?? De har heldigvis ikke laget Northerend som et isøde - tror ikke det blir noen problemer med å levle som frost i det store og hele - det blir Frost jeg går for :] Lenke til kommentar
smy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=oZfVccZAccIsbu0cdgbst Tror dere om som frost spec lvl 80? skal går får max chill/stun time noen så har noen tanker ghyps som blir best for meg?. Har en .det er den med water element Endret 23. november 2008 av smy Lenke til kommentar
xTep Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 http://www.wowhead.com/?talent=oZfVccZAccIsbu0cdgbstTror dere om som frost spec lvl 80? skal går får max chill/stun time noen så har noen tanker ghyps som blir best for meg?. Har en .det er den med water element Regner med den skal brukes til PvP. For arena er det nok ingenting som slår 20/0/51, evt 17/0/54 hvis du vil skippe torment of the weak. Imp. Counterspell er utrolig viktig mot healers / casters. Vet ikke om Impact deler DR med Deep Freeze, hvis det gjør det er det ikke spesielt bra. For PvP ville jeg brukt WE Glyph, Evocation og Frost Nova. Ice Block / Icy Veins / Blink er også gode PvP glyphs, spørs litt på hva du foretrekker. Er du ute etter PvE er du i feil talent tree. Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 nei det for pve/lvling , ikke akkurart fire du bruker til lvl med heller lenger Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Frost er uten tvil den beste lvl'ing specc'n. Kjør på med alt i frost, er liten vits å prøve med noe miks med arcane\fire eller noe. Fire derimot er morsomt, veldig morsomt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Om du har bra PvE gear fra TBC vil man kunne levle fire med Impact or Clearcasting i arcane, og resten i fire. Da dropper mobs fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå