Jagland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hehe, joda ser den. Jeg vil gjerne ha en pvp specc, jeg har ingen spesiel grunn for dette er min første mage og jeg har hørt av venner at PoM Pyro er en bra specc. Hva er dmg forskjellen på Arcane Barrage og pyroblast da ? Endret 6. november 2008 av Jagland Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så slutt å høre på vennene dine. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Så slutt å høre på vennene dine. overbevis meg da smartass Endret 6. november 2008 av Jagland Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Pom pyro får du brukt 1 gang per fight, og hitter ikke for så veldig mye i PvP gear uansett. Så det å bruke en instant fireball istedet taper du ikke så mye på. Og så får du Arcane Barrage. 3k instant skade hvert 3. sekund^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så slutt å høre på vennene dine. overbevis meg da smartass - Random burst, 1x per 3. min. - Lite utility (sammenlignet med andre builds) - Fireballl krever ikke det 11. poenget i Fire, gjør nesten like mye damage og gir deg muligheten til å plukke opp Arcane Barrage. - Arcane Barrage. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fillern, vi er enige ^^ Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så slutt å høre på vennene dine. overbevis meg da smartass - Random burst, 1x per 3. min. - Lite utility (sammenlignet med andre builds) - Fireballl krever ikke det 11. poenget i Fire, gjør nesten like mye damage og gir deg muligheten til å plukke opp Arcane Barrage. - Arcane Barrage. Det ble straks bedre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har ikke 70 mage engang. Den stoppet på 60. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det noen som vet om Firemage som pvp specc har fått noen særlig endring etter 3.0.2? Hvordan er i det hele tatt mage etter patch? Mye som er forandret? Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan er i det hele tatt mage etter patch? Mye som er forandret? Tja kan jo leggest til at de har den sykeste DPSen ever og uslålig i pvp. (Arcane) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nice, så de er tilbake på dps toppen? kanskje det er noe å gå for i Wotlk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fire er veien å gå i PvE i WotLK. Som alltid. I tillegg har blizzard offentlig gått ut å sagt at Fire alltid vil gjøre mest skade. Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fire er veien å gå i PvE i WotLK. Som alltid. I tillegg har blizzard offentlig gått ut å sagt at Fire alltid vil gjøre mest skade. Både ja og nei. Ja, pre 3.0.2 var fire+icy veins speccet det beste single target dps vi hadde å by på. Dette var for sunwell/t6-mages, det vil ikke si at det alltid var best for alle. Med mitt t5 gear gjorde jeg suverent mer skade med arcane+frost 40/0/21. Forskjellig gear passer til forskjellige speccs. Skaffa meg en del BT/MH-loot nå i det siste etter den latterlige nerfen og testa forskjellige speccs på training dummies. Gjorde en 10-15 tester med alle speccs der jeg prøvde å holde en rotasjon på 5 minutter. Testene gjorde jeg kun buffa med arcane intellect og molten armor. I gjennomsnittet fikk jeg, (altså overall dps over 5 minutter): Frost: 1750 Fire: 1450 Arcane: 1450 Merk: fikk mana-problemer med fire grunnet forandringen med mana potions. I tilleg hadde jeg klart å klemme ut litt mer arcane dps hvis jeg hadde brukt mer tid på å perfeksjonere rotasjonen. Testene med fire ble gjort med Glyph of Improved Scorch. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det noen som vet om Firemage som pvp specc har fått noen særlig endring etter 3.0.2?Hvordan er i det hele tatt mage etter patch? Mye som er forandret? Men litt trening blir nok fire veldig brukbart i pvp. Men poenget er at arcane er så easymode nå at ingen mages velger fire i pvp - Men du har jo glyph of scorch som gir deg mer tid til å fokusere stor skade. - 2 crits på rad gir deg instant pyro. - Blastwave slower OG knockbacker, noe som er temmelig heftig. - Interupt og disorient med Dragonsbreath. - Living Bomb er en liten DoT med heftig avslutning. Kan spammes på flere targets. - Samtidig har du andre magespells som: -> Iceblock for å ta 0 skade. -> Frostnova for freeze. -> Cone of Cold for slowing. -> Counterspell for spellinterupt. -> Spellsteal for å stjele hot's f.eks. Så hadde vært artig å se en mage fire pvp film av en fyr som virkelig har peiling Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 - Living Bomb er en liten DoT med heftig avslutning. Kan spammes på flere targets. En flott post, men akkurat den biten der er feil. LB kan kun være på 1 target om gangen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tenkte velge Icy Veins over Living bomb nå, mye på grunn av Glyph of Icy Veins Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 - Living Bomb er en liten DoT med heftig avslutning. Kan spammes på flere targets. En flott post, men akkurat den biten der er feil. LB kan kun være på 1 target om gangen. My bad, tenke bare på cd som ikke er noe. Men uansett kjekk å ha, det var poenget. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ser denne speccen grei ut for level 50? http://www.wowhead.com/?talent=oZZAI0Iofu0bdRbo Lenke til kommentar
xTep Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Arcane er gøy i BG's atm. På med PvE gear, ~1200 dmg unbuffed, på med wizard oil og flask. Lag en macro med destruction potion - > trinket - > Arcane Power - > Presence of Mind - > Fireball. Hent zerker buff først. Finn et 0 resi target, cast slow....IWIN macro og så arcane barrage hvis ikke det ble one shot. Selv i mitt middels PvE gear kan jeg få 8k+ crits på targets med lite / ingen resi hvis ting klaffer. EDIT: Hjelper å finne et target med Earth and moon debuffen fra boomkins, +13% dmg. Warriors i zerker stance er ikke dumt heller. Hvis alt klaffer har man mulighet til å se ganske ok tall. Har litt lyst til å se hvor mye en PoM Fireball crit er på en warrior med reckless + zerker buff, earth and moon,0 resi, slow + alt som er mulig å ha av buffs på deg selv. Endret 9. november 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Begynte på nytt med magen idag og fikk se at Arcane ser ut som noe av det lameste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå