Skurupu Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg specca frost for å prøve noe nytt. Etter 2 timer med grinding har jeg enda ikke tatt en drikkepause. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hjelper Improved WE for mana regen mye i den sammenheng? Før 3.0.2 (har ikke prøvd etter) kunne jeg grinde som fire ganske lenge uten å drikke. Bare en evocation en gang iblant. Lenke til kommentar
smy Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=oZfcbcZAIcIofu0fdMfst tror dere mye stuns osv og slows = mer kontroll ice barrier må eg ha Endret 19. oktober 2008 av smy Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sitter og diller litt med pvp spec til min nydingede mage, og stusser litt ved imp. WE. Er den noe å ha på i pvp? Har satt opp denne foreløpig: http://wotlk.wowhead.com/?talent=of0VZZAI0Ioru0fdMfot Forslag til endringer mottas med takk. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Imp WE er vel ikke et "must" når det kommer til PvP, men kan være kjekt. Jeg ville hvertfall hatt 3 poeng i Imp. CoC og 5 poeng i Arcic Winds for PvP! Personlig har jeg også 3 poeng i Elemental Precision... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Noen som har en addon som popper opp når brain freeze/Finger of frost proccer? Litt vanskelig å holde øye med det hele tiden:P Om du ikke har funnet en løsning ennå, funker ScrollingCombatText til dette. Må bare adde New Event i Custom Events og be den searche etter "Fireball!" (for Brain Freeze). Også greit å sette den til critical med fancy rød skrift så den blir lettere å se. Endret 21. oktober 2008 av Volak Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...ils/mfever.aspx Denne addonen kanskje hjelper på finger of frost osv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Imp WE er vel ikke et "must" når det kommer til PvP, men kan være kjekt.Jeg ville hvertfall hatt 3 poeng i Imp. CoC og 5 poeng i Arcic Winds for PvP! Personlig har jeg også 3 poeng i Elemental Precision... Man capper jo PvP hit omtrent uansett bare man har litt gear, så EP er som regel bortkastet. Noen som har en addon som popper opp når brain freeze/Finger of frost proccer? Litt vanskelig å holde øye med det hele tiden:P Selv bruker jeg Classtimer. Får da opp en bar for deg selv, target osv. der du kan bestemme hvilke buffs/debuffs som skal vises. Selv får jeg en bar opp over min unitframe når Hot Streak proccer, samt jeg har en bar som lar meg passe på scorch debuff. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal raide BT med frost specc om et par dager. Kan komme med tilbakemelding rundt DPS. Hvordan gikk dette? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal raide BT med frost specc om et par dager. Kan komme med tilbakemelding rundt DPS. Hvordan gikk dette? Kan svare med wws fra et av våre raid, teronkill der en frostmage hadde 3.3k dps(Det er latterlig å ha noen slike dpschecks atm, fightene ingame er altfor korte og gir for høy WE\trinket\heroism uptime) http://wowwebstats.com/gnewk4q51fkfw?s=393...93&a=x737d5 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, og det blir alt for tilfeldig. Proccer jeg som firemage nok hot streak? Eller har frostmagen flaks med Fingers of Frost? Dessuten har jo fire ekstra skade når en mob er under 35% hp, så korte fights gir også stort tap der i forhold til frost. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Liten show-off Synes gearet mitt passer bra sammen. :O Kappen er ganske lik møsnteret på brystet osv.^^ Endret 1. november 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, og det blir alt for tilfeldig. Proccer jeg som firemage nok hot streak? Eller har frostmagen flaks med Fingers of Frost? Dessuten har jo fire ekstra skade når en mob er under 35% hp, så korte fights gir også stort tap der i forhold til frost. Når blir det et tap å gjøre mer skade på mobs som har mindre enn 35% helse? Selv på korte fights. Vi har både rakse og instant spells Personlig spammer jeg scorch og satser på hotstreak proc. Scorch critter for 1800-2000 og pyro'n critter for 6-7000k. Helt imba med fire Med pots har jeg 36% crit. Legg til en Balance Druid og en Ele shaman, så blir det imba. Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er det ikke arcane spec mage som er tingen nå, ettersom jeg har fått med meg så er de nesten umulige å ta? Slow, arcane barrier, fireblast, arcane barrier, mens man løper fra fienden. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan nok stemme det. En arc mage kan nuke ned en resto druid få sekunder om man bruker alle cder man har og spammer spam barrage mens man har arcane power og target er snared. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I PvP er arcane klart tingen. Easymode rett og slett. Mens PvE gjør jeg best skade som fire. Mulig det bare er spillestilen min men, fikser ikke arcane PvE... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Specca arcane på magen nå. Synes det funker ganske greit jeg. Prøver ikke å spamme Arcane barrage så mye, og mer bruke andre spells, som arcane blast. Er enda veldig dårlig til å bruke cooldowns som Arcane power og PoM dog ^^ Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Noen som kan gi meg en bra Pom Pyro specc? har 21/40 foreløpig Endret 9. november 2008 av Jagland Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg ville nok ha gått 50/11/0 hvis du vil ha PoM pyro. Kanskje noe alla dette. (Tror linken ble riktig). Men, jeg tror du mye mye mye heller vil ha 51/10 og bruke PoM Fireball, og få Arcane Barrage. Jeg går ut ifra at dette er en PvP spec for deg da. Arcane Barrage er bare latterlig bra... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Enig. Arcane Barrage er for bra for å få litt ekstra skade med pyroblasts. Men Jagland, om du vil ha en "god" eller "bedre" specc må du si hva den skal brukes til, og hvorfor du ikke er fornøyd med den du allerede har. Lettere å komme med innspill da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå