Skurupu Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tar du ikke Shatter i din frost specc? Den er nyttig kombinert med Fingers of Frost. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Føler ikke shatter har noe å gjøre på singeltargets, f.eks. bosser. Selv om det er trash før de fleste bosser Endret 15. oktober 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fingers of Frost gjør jo faktisk shatter nyttig mot bosser. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jepp, det er jo den store buffen for frost PvE Likte 0/50/11, men vil samtidig ha Living Bomb for å prøve. Vet ikke helt hva det blir enda. Skal i BT idag, så blir vel mange avbrudd med respeccs, regner jeg med. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 For så vidt sant det når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
smy Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 http://www.wowhead.com/?talent=of0izk0bZZVIccofu0f0gfst eg tok denne build forløpig fram litt erfaringer komme mer fram Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er en level 80 build? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ville ikke det ene poenget i Spell Impact gjøre seg bedre i Arcane Meditation? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ville ikke det ene poenget i Spell Impact gjøre seg bedre i Arcane Meditation? Det går ikke. Men Spell Impact er ikke veldig nødvendig for en frostmage. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Selvsagt. Student of the Mind, da. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har en addon som popper opp når brain freeze/Finger of frost proccer? Litt vanskelig å holde øye med det hele tiden:P Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hadde samme problemet med Hot Streak i går. Skal prøve nye Classtimer når jeg kommer hjem på fredag. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hum, er det bare meg eller blir man veeldig fort oom med firespec atm? Og fryktelig lav dmg på scorch. hadde jo hits under under 1k, og jeg har 1170 fire damage ca. 2,3k hits med fireball. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøpte du de nye ranks fireball fra trainer i går? Man går OOM raskt for øyeblikket, ja Crit koster ekstra mana (men man får også mana tilbake), instant pyroblasts, samt å holde Living Bomb oppe. Dessuten har jeg ikke clearcast fordi jeg måtte specce 8 poeng ned i frost for Elemental Precision. Lenke til kommentar
smy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Må si at frost blitt veldig nice gitt etter patch , gir god bust dmg,dog ikke prøv raid dps ennå.Frostball critt gansk ofte og dmg der gansk bra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Og Arcane er for øyeblikket helt sjukt i PvP. Man fyrer av alle instants, slik som Arcane Barrage, POM Pyroblast osv., alt mens man har Arcane Power oppe. Dessuten har man Torment og the Weak, noe som gir 12% ekstra damage over dette igjen på "snared targets", og alle som har Slow på seg er snared. Sjukt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg skal raide BT med frost specc om et par dager. Kan komme med tilbakemelding rundt DPS. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvordan frost gjør det på bosser vet jeg ikke, men på trash eier det nok fire om man vil opp på damage meter. Living bomb får aldri ticket ferdig, rekker kun en fireball før de dør, og om den critter så rekker aldri ignite bli ferdig osv. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Og Arcane er for øyeblikket helt sjukt i PvP.Man fyrer av alle instants, slik som Arcane Barrage, POM Pyroblast osv., alt mens man har Arcane Power oppe. Dessuten har man Torment og the Weak, noe som gir 12% ekstra damage over dette igjen på "snared targets", og alle som har Slow på seg er snared. Sjukt Og missile barrage, ikke minst!! Jævli moro. Aldri vært noe særlig arcane fan før, men prøvde det nå, og arcane barrage er moro altså! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Raidet BT som frost om dagen her. http://wmo.ngacn.cc/guild/7943/begintime Alle av de fightene untatt Brutallus tok jeg som frost. Se på "Adapter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå