Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.. Selvsagt kan en warrior vinne mot en Mage, men da er gjerne gearforskjellen stor (3,5k MS anyone?? :p) eller Magen er ikke gjør de riktige tingene. Som regel det siste, siden Mages i greens kan slå Warriors i PvP purplz.

Har opplevd flere ganger å komme 1vs1 mot Warriors i BG's (Som regel WSG), hatt alle CD's klare, timet shields/IB/blink, passet på Shattercombos (Har han ikke rage, så kan han ikke spellreflecte) osv. og vunnet nesten uten å ha tapt ett eneste HP^^

Lenke til kommentar

vurderer å bytte alle mine gems ut til +spell dmg gems, for å få mest mulig burst.

nå har jeg en miks mellom stam, spelldmg, resi, har kanskje 70% resi gems.

men syns dmg min er for liten, har 965 bonus dmg

noen tips til meg for å få opp critta mine?

armory er ikke oppe nå. men kan søke meg opp.

keyanza på grim batol

noen som har tips for maks dmg,

hvilken enchant jeg skal gå for på dem forskjellige plasser, og samme med gem.

har kikka litt på thottbot.com men ble så mye forskjellige ting å lete igjennom

Endret av KeyanZa
Lenke til kommentar

Æsj.. Human..

Hehe.. Uansett, 956 er egentlig ganske mye spelldmg i PvP gear, MEN Arc/Fire spec??

Skal du kun gå rundt å pewpew'e newbs i BG's?

Boar's Speed på boots kan hjelpe

+3% critdmg meta på Head, samt skaff deg sp dmg enchant

+15 sp dmg på Bracers

+20 sp dmg på Gloves

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
vurderer å bytte alle mine gems ut til +spell dmg gems, for å få mest mulig burst.

nå har jeg en miks mellom stam, spelldmg, resi, har kanskje 70% resi gems.

men syns dmg min er for liten, har 965 bonus dmg

noen tips til meg for å få opp critta mine?

armory er ikke oppe nå. men kan søke meg opp.

keyanza på grim batol

noen som har tips for maks dmg,

hvilken enchant jeg skal gå for på dem forskjellige plasser, og samme med gem.

har kikka litt på thottbot.com men ble så mye forskjellige ting å lete igjennom

Hp og resi gems, hjelper deg veldig lite... Sats heller på potent pyrestone (eller den blå, potent ett eller annet) eller +9 / +12 spelldmg (husker ikke navn:P)

Ang. enchants så burde du ta spelldmg der spelldmg er mulig, det koster, men det er verdt det:) Resi er ikke det viktigste:)

Lenke til kommentar

Trenger visst noen tips... Jeg har en mage, hovedsaklig for pve. Firespec, i øyeblikket pve-gear også, men kan hive på noe gladiatorsaker for mer hp og resil. Da forsvinner selvsagt noe dmg også. Men hvordan ta f.eks. warriors, uten å respecce? Ser i tråden her at warriors er så enkle, men i øyeblikket må jeg ha flaks for å ta ham. Sikkert mye enklere med frost, men det må da kunne funke med fire også?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...as&n=Popser

Alle tips mottas med takk. :)

Lenke til kommentar

Fire mage gjør veldig vondt ja, min level 32 mage kan litt skade på fire siden allerede. Krittet for 595 her om dagen på en stakkars level 30 warrior som ble fra seg av sinne. Frost nova + polymorph deretter blink for å klekke ut en snerten liten pyroblast. Etterfulgt av en fireball og en fireblast og det var ikke mye igjen av den karen.

Elsker firemagen min nå, mer damage skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Fire mage gjør veldig vondt ja, min level 32 mage kan litt skade på fire siden allerede. Krittet for 595 her om dagen på en stakkars level 30 warrior som ble fra seg av sinne. Frost nova + polymorph deretter blink for å klekke ut en snerten liten pyroblast. Etterfulgt av en fireball og en fireblast og det var ikke mye igjen av den karen.

lol?

Lenke til kommentar

helt enig... og knerte alle defencive cds på en gang høres ut som en god ide... du har fail skrevet midt i panna btw.

og dessuten, du er lowlevel! der shadowpriest er uslåelig og mages blir one shotta av rouges mens warriors blir slaktet og spist til frokost.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...