Kuldesjokk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 En warrior som er flink med LoS og spellreflect kan faktisk vinne mot en mage, men er en vanskelig duell Lenke til kommentar
squonk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hehe.. Selvsagt kan en warrior vinne mot en Mage, men da er gjerne gearforskjellen stor (3,5k MS anyone?? ) eller Magen er ikke gjør de riktige tingene. Som regel det siste, siden Mages i greens kan slå Warriors i PvP purplz. Har opplevd flere ganger å komme 1vs1 mot Warriors i BG's (Som regel WSG), hatt alle CD's klare, timet shields/IB/blink, passet på Shattercombos (Har han ikke rage, så kan han ikke spellreflecte) osv. og vunnet nesten uten å ha tapt ett eneste HP^^ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 En warrior som skal slå en mage må nesten ha noe å løpe rundt Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) vurderer å bytte alle mine gems ut til +spell dmg gems, for å få mest mulig burst. nå har jeg en miks mellom stam, spelldmg, resi, har kanskje 70% resi gems. men syns dmg min er for liten, har 965 bonus dmg noen tips til meg for å få opp critta mine? armory er ikke oppe nå. men kan søke meg opp. keyanza på grim batol noen som har tips for maks dmg, hvilken enchant jeg skal gå for på dem forskjellige plasser, og samme med gem. har kikka litt på thottbot.com men ble så mye forskjellige ting å lete igjennom Endret 23. august 2008 av KeyanZa Lenke til kommentar
squonk Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Æsj.. Human.. Hehe.. Uansett, 956 er egentlig ganske mye spelldmg i PvP gear, MEN Arc/Fire spec?? Skal du kun gå rundt å pewpew'e newbs i BG's? Boar's Speed på boots kan hjelpe +3% critdmg meta på Head, samt skaff deg sp dmg enchant +15 sp dmg på Bracers +20 sp dmg på Gloves Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 noen som har noen bra mage addons man kan laste ned ? Lenke til kommentar
Poopur Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 vurderer å bytte alle mine gems ut til +spell dmg gems, for å få mest mulig burst.nå har jeg en miks mellom stam, spelldmg, resi, har kanskje 70% resi gems. men syns dmg min er for liten, har 965 bonus dmg noen tips til meg for å få opp critta mine? armory er ikke oppe nå. men kan søke meg opp. keyanza på grim batol noen som har tips for maks dmg, hvilken enchant jeg skal gå for på dem forskjellige plasser, og samme med gem. har kikka litt på thottbot.com men ble så mye forskjellige ting å lete igjennom Hp og resi gems, hjelper deg veldig lite... Sats heller på potent pyrestone (eller den blå, potent ett eller annet) eller +9 / +12 spelldmg (husker ikke navn:P) Ang. enchants så burde du ta spelldmg der spelldmg er mulig, det koster, men det er verdt det:) Resi er ikke det viktigste:) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Imo, resi > all som mage i pvp, artig i 3on og 5on5 arena hvor du kan få opptil 3-4 DPS classes på deg med en gang, gl å overleve uten resilience og en god del HP. 956 SD er heller ikke så altfor dårlig. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Prøv å få loads med resi og HP først synes jeg. Ligger selv bare på 770+dmg/430res/10k hp. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trenger visst noen tips... Jeg har en mage, hovedsaklig for pve. Firespec, i øyeblikket pve-gear også, men kan hive på noe gladiatorsaker for mer hp og resil. Da forsvinner selvsagt noe dmg også. Men hvordan ta f.eks. warriors, uten å respecce? Ser i tråden her at warriors er så enkle, men i øyeblikket må jeg ha flaks for å ta ham. Sikkert mye enklere med frost, men det må da kunne funke med fire også? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...as&n=Popser Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 noen som har erfaringer med frost i betaen? tror eg kommer til og fortsette med frost viss det ikkje er ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Avstand og frostnova er din venn. Litt vanskeligere uten 2x freeze og vanndyr, men bør være fullt mulig. Hold deg unna så lenge som mulig. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Firemage gjør VONDT. Hvis ikke warrioren klarer å lose/spellreflecte bra er det fort GG for warrioren, slow han med et eller annet (ikke god på magespells) eventuelt frost nova og fire at will, bare husk å se etter spellreflect så du kan sende en whimpy spell i den Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fire mage gjør veldig vondt ja, min level 32 mage kan litt skade på fire siden allerede. Krittet for 595 her om dagen på en stakkars level 30 warrior som ble fra seg av sinne. Frost nova + polymorph deretter blink for å klekke ut en snerten liten pyroblast. Etterfulgt av en fireball og en fireblast og det var ikke mye igjen av den karen. Elsker firemagen min nå, mer damage skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Neida. Bare bla litt lengre ned på characterlisten. Warlock. (Pyroblast er litt fail, btw) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fire mage gjør veldig vondt ja, min level 32 mage kan litt skade på fire siden allerede. Krittet for 595 her om dagen på en stakkars level 30 warrior som ble fra seg av sinne. Frost nova + polymorph deretter blink for å klekke ut en snerten liten pyroblast. Etterfulgt av en fireball og en fireblast og det var ikke mye igjen av den karen. Elsker firemagen min nå, mer damage skal du lete lenge etter. lol? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 lol? Hvorfor bruke en når man kan bruke alle 3? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jo flere jo bedre. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 lol? Hvorfor bruke en når man kan bruke alle 3? sier seg jo selv at warrioren kommer til å intercepte med en gang sheep breaker. regner og med at han ikke har pvp-trinket på den levelen så du er litt screwed om du ikke klarer å oneshotta han før han rekker trykke interceptknappen Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Fire mage gjør veldig vondt ja, min level 32 mage kan litt skade på fire siden allerede. Krittet for 595 her om dagen på en stakkars level 30 warrior som ble fra seg av sinne. Frost nova + polymorph deretter blink for å klekke ut en snerten liten pyroblast. Etterfulgt av en fireball og en fireblast og det var ikke mye igjen av den karen. Elsker firemagen min nå, mer damage skal du lete lenge etter. helt enig... og knerte alle defencive cds på en gang høres ut som en god ide... du har fail skrevet midt i panna btw. og dessuten, du er lowlevel! der shadowpriest er uslåelig og mages blir one shotta av rouges mens warriors blir slaktet og spist til frokost. Endret 12. september 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå