Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10-12: Elemental Precision 3/3

13-14: Frost Warding 2/2

15-16: Improved Frost Nova 2/2

17-19: Ice Shards 3/5

20: Cold Snap 1/1

21-23: Piercing Ice 3/3

24: Ice Shards 4/5

25-26: Arctic Reach 2/2

27: Ice Shards 5/5

28-29: Shatter 2/5

30: Ice Block

 

:)

Gamle talents, ice block er trainable

Lenke til kommentar
10-12: Elemental Precision 3/3

13-14: Frost Warding 2/2

15-16: Improved Frost Nova 2/2

17-19: Ice Shards 3/5

20: Cold Snap 1/1

21-23: Piercing Ice 3/3

24: Ice Shards 4/5

25-26: Arctic Reach 2/2

27: Ice Shards 5/5

28-29: Shatter 2/5

30: Ice Block

 

:)

 

Takk.. har en mage 52 som er skikkelig venstrehåndsarbeid... tenkte å blåse litt liv i.. :)

 

Uansett.. ser at du ikke har satt noe i improved frost bolt.. er det ikke et poeng å få ned cast-time på denne?... Er "standard" frost-build uten improved frost bolt?

 

Gamle talents, ice block er trainable

Hvordan ville ditt talent-tre sett ut (for lvl 52)?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Noe sånt kanskje. De neste poinsta er vel litt opp til deg egentlig. Om du bruker mye AoE feks, hadde imp blizz fungert bra. Går du mye instances, ville winters chill og frost channeling vært bedre. Frostbite er ganske kjekt, men fucker opp AoE grindingen. Litt herlig med frostbite når du får icelance tho

Takk igjen :)

 

Når man nærmer seg 70.. hva er vanlig tre å kombinere med?.. Arcane med subtlety, concentration etc?...

Lenke til kommentar
Mot single-targets mener jeg denne er hensiktsmessig:

 

http://www.wowhead.com/?talent=oZZVAGIobxocot

Jeg ville egentlig byttet ut de 3 poengene i Elemental Precision eller Winter's Chill og satt de poengene i Frost Channeling. Du bør ha de andre også, men ville valgt Frost Channeling først, da det gjør at du med Mage Armor og smart bruk av Evocation kan grinde ganske mye lenger før du må drikke.

 

Permafrost er dessuten et talent jeg aldri har brukt mot single-targets. Med frostbite-proc eller frost nova blir man jo ikke rørt av en mob uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dinger snart 69 nå, så det har gått fremover. Så nå er spørsmålet: Respeccer man fire når man blir 70? Blir nok mye 5-mans og griding ennå (rep, dailies osv) men forhåpentligvis en del raiding også. Kan vel gjøre decent skade med frost også? (Er fire>arcane>frost graderingen for raiding?)

 

Takk igjen for svarene :)

Lenke til kommentar
Dinger snart 69 nå, så det har gått fremover. Så nå er spørsmålet: Respeccer man fire når man blir 70? Blir nok mye 5-mans og griding ennå (rep, dailies osv) men forhåpentligvis en del raiding også. Kan vel gjøre decent skade med frost også? (Er fire>arcane>frost graderingen for raiding?)

 

Takk igjen for svarene :)

 

kjæresten min er full blue, med to epics(bracers og stav) frostmage og gjør veldig bra skade i instances og vanlig pvequests stæsj osv. gjorde faktisk bedre skade enn full epic hunter, men tipper han sugde en del:P

Lenke til kommentar
Dinger snart 69 nå, så det har gått fremover. Så nå er spørsmålet: Respeccer man fire når man blir 70? Blir nok mye 5-mans og griding ennå (rep, dailies osv) men forhåpentligvis en del raiding også. Kan vel gjøre decent skade med frost også? (Er fire>arcane>frost graderingen for raiding?)

 

Takk igjen for svarene :)

 

kjæresten min er full blue, med to epics(bracers og stav) frostmage og gjør veldig bra skade i instances og vanlig pvequests stæsj osv. gjorde faktisk bedre skade enn full epic hunter, men tipper han sugde en del:P

 

På lavt gear-level er nok frost minst like hensiktsmessig til dungeons som fire. Mange kvier seg nok for å ta med dårlig gearede fire mages fordi om de drar agro så dør de mest sannsynlig, mens en frost mage kanskje ville overlevd. Dessuten kan man gjøre ganske bra ranged AoE damage som frost, og dette sammen med ranged nova fra pet = win i mange situasjoner.

 

Jeg bruker 99% av tiden min på PvP med mage'n min, men en gang i blandt hiver jeg meg med på et kara raid, og det eneste jeg gjør da er å slenge på noe PvE gear med +spell/dmg hit gems og damage output er helt "ok" selv om man selvfølgelig havner litt bak PvE locks, rogues og mages.

Lenke til kommentar
Dinger snart 69 nå, så det har gått fremover. Så nå er spørsmålet: Respeccer man fire når man blir 70? Blir nok mye 5-mans og griding ennå (rep, dailies osv) men forhåpentligvis en del raiding også. Kan vel gjøre decent skade med frost også? (Er fire>arcane>frost graderingen for raiding?)

 

Takk igjen for svarene :)

 

Personlig synes jeg fire ble kjedelig å spille fordi jeg følte jeg aldri fikk fullt utbytte i 5-mans, så jeg respeccet frost og trives mye bedre med min mage som det. Kan dermed anbefale frost til å begynne med, ihvertfall.

 

For raiding er fire veien å gå til man har 2 deler av Tier 5, hvor man da skifter til arcane til man får noe BT-gear, der man igjen skifter tilbake til fire, såvidt jeg har skjønt.

Lenke til kommentar

Farm badgegear, gem med epic gems. Pass på hitcap, høy crit (20-25). Spec Fire og kos deg med masse rå damage.

 

Ser ingen grunn til at man ikke skal kunne gå Fire, den desidert beste speccen når det er så veldig mye bra gear tilgjengelig fra badge vendors og heroic dungeons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...