Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

PoM + Pyro + 4/5 Shatter:

nova - fireball - pom+pyro - fireblast - coc - snap - nova - coc - fireblast

Lite som overlever det der.. og alt har 40% crit..

6049751[/snapback]

Tviler på at nova holder 3 spells altså, men det er allikevel veldig bra.

6049789[/snapback]

Jada, det er teori, og teori funker ikke alltid i praksis, men allikevel... AU!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.wowhead.com/talent/?kZVgrcc0uZVAczMVo

+10% crit på scorch/fireball, 10% sjanse på stun på firespells, +60% crit på frosne targets med scorch/fireblast. 15% sjanse til å fryse targets i 3 sekunder med frostspells. Pluss ice block for survivability. Du får ikke bedre talents til pvp enn det der.

6050637[/snapback]

Skal det være en PvP build only så ville jeg nok lett å flytta scorch til burning soul og et til på fireblast sånn at det hadde sett slik ut. Imp scorch er ikke så ideelt i PvP. ;) Hvilke spells skal du ha bruke mest forresten? Om det er scorch/fireball hadde jeg vurdert å flytta poenga på Imp frostbolt til dette. 85% AoE slow i 5,5 sekunder er ikke å forakte. Evt. kan du jo også flytte to poeng fra blizzard til Imp CoC. De nye talentsa gir jammen meg et hav av muligheter. :dribble:

Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/talent/?kZVgrcc0uZVAczMVo

+10% crit på scorch/fireball, 10% sjanse på stun på firespells, +60% crit på frosne targets med scorch/fireblast. 15% sjanse til å fryse targets i 3 sekunder med frostspells. Pluss ice block for survivability. Du får ikke bedre talents til pvp enn det der.

6050637[/snapback]

Skal det være en PvP build only så ville jeg nok lett å flytta scorch til burning soul og et til på fireblast sånn at det hadde sett slik ut. Imp scorch er ikke så ideelt i PvP. ;) Hvilke spells skal du ha bruke mest forresten? Om det er scorch/fireball hadde jeg vurdert å flytta poenga på Imp frostbolt til dette. 85% AoE slow i 5,5 sekunder er ikke å forakte. Evt. kan du jo også flytte to poeng fra blizzard til Imp CoC. De nye talentsa gir jammen meg et hav av muligheter. :dribble:

6051023[/snapback]

Jepp, rimelig mye frække elementalspecs ja :D Tror dog jeg holder en knapp på improved frostbolt, slik jeg så for meg var planen å spamme frostbolts for snare evt. procce frostbite, også spamme scorc og fireblast innimellom, hadde faktisk ikke tenkt over burning soul, men det er jo absolutt en mulighet å ditche improved scorch mot det.

Improved blizzard/imporved coc føler jeg blir litt smør på flesk når det gjelder aoe da. Den nye aoe-vinen er jo frost-nova + blastwave (+56% crit fra talents:D).

Lenke til kommentar

Jeg er Gnome Mage lvl 60 og jeg lurer på en del ting i forhold til gear. Gearet jeg har atm er utdatert så det holder, og jeg er nødt til å skaffe nytt. Jeg har fått anbefalt av en lvl 60 Undead Mage, som jeg forøvrig vet er en veldig erfaren spiller, å gå for dette settet. Han mener det vil være et godt utgangspunkt for instancer som ZG o.l. Det jeg lurte på er hva annet jeg burde skaffe meg av utstyr? Det skal sies at jeg er på low populated server, er i en relativt nyoppstartet guild, og jeg/vi har ikke mulighet til å farme de største instancene. Kan noen hjelpe meg på vei? Jeg vil ha gear som, naturlig nok, gjør mest mulig dmg. Det skal være relativt enkelt å få tak i og det må være det beste av det beste. Bare bra nok. På forhånd mange takk for hjelpende svar.

Lenke til kommentar

Riggs: du får ikke "relativt lett" tak i det "beste av det beste" ...

Men kanskje du klarer å åpnå en slik rank pga du er på en low-pop server... ellers vil jeg si at du ikke har en sjanse med "utdatert gear så det holder" å komme så høyt.

Lykke til anyway :D

Lenke til kommentar

Gjør som meg, da jeg var nettop dinga 60, fant ut hvilket gear i de forskjellige instancer, som hadde best dmg så gikk jeg for det. Pluss at du kanskje burde ha et par lutenant ting åsså.

Men etter det når dere starter i MC å BWL så reiner det på med anna gear. Faktisk så tok jeg ikke noe arcanist jeg gikk for random, men uansett om jeg ikke hadde arcanist i hele MC så klarte jeg å out damage de fleste med mitt blåe imba gear som jeg hadde funnet.

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar
Hei.

Jeg lurer litt på hva dere synes om denne builden til mage når de nye talentsene kommer. Evt hva kunne bli bedre og hva kunne jeg fjerne synes dere. Gi helst en grunn for hvis dere synes jeg skal skifte litt på builden :b

6080785[/snapback]

Den talent greia er ikke oppdatert, bruk http://www.wowhead.com/talent/

Tho jeg villle anbelfalt fire for pvp (siden det ser ut som det er det du speccer til?).

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg lurer litt på hva dere synes om denne builden til mage når de nye talentsene kommer. Evt hva kunne bli bedre og hva kunne jeg fjerne synes dere. Gi helst en grunn for hvis dere synes jeg skal skifte litt på builden :b

6080785[/snapback]

Den talent greia er ikke oppdatert, bruk http://www.wowhead.com/talent/

Tho jeg villle anbelfalt fire for pvp (siden det ser ut som det er det du speccer til?).

6080800[/snapback]

Tenkte på PvP ja, så skiftet til fire og kom fram til dette.

Btw, får mages en gratis re-specc etter pacthen?

Lenke til kommentar

om jeg skulle gått pvp spec så hadde jeg nok kjørt en scorch spec med combustion, med combustion får du 3 crits på veldig kort tid (bare med combustion), og med tanke på at scorch har 1.5s casting time og 10% base crit fra talents så får du stacket opp en god del skade på ignite + base crit dmg.

Men som sagt, ignite scaler med +dmg gear så uten bra gear så er vell den gode gamle Fireball-insta pyro-FB teh shits.

Lenke til kommentar

Hei Hallo, Mage venner :D

Tenkte jeg skulle fortelle om en ide noen på min server har.

Det hele går ut på å ta Raggy på under ett minutt.

"Builden" blir:

1 uber warrior

1 uber priest

1 uber pally

1 uber druid

1 uber lock

ooog de 35 beste magene på realmen.

Som dere sikker vet ha mages veldig høy dps på raggy og i dette forsøket skal ALLE mages bruke lik build. Det viktigste her er frostbite, dermed vil Raggy bli nesten konstat fryst, alstå vil man (om man har speccet riktig) ha 50-60% crit chance og med et gjennomsnitt på ca 450+ frost dmg bør det gå relativt greit. Håper jeg er hjemme så jeg får være med :)

Les mer her: ( kommer når jeg kommer hjem )

Noen meninger / forslag / kritikk?

Lenke til kommentar
Noen meninger / forslag / kritikk?

6081079[/snapback]

Vel.. bra plan bortsett fra at ragnaros er immun mot stuns, slow etc.. så da blir det litt bortkasta tid ;-)

6081111[/snapback]

Mener selv at jeg har sett den frostbite debuffen på ragnaros. Men går jævlig fort vekk igjen på grunn av at noen alltid slår.

Lenke til kommentar
Jeg har ihvertfall en film fra ctv på forumet her der frostbite debuffen vises på Ragnaros. Kan jo hende at de har gjort noe med det i etterkant.

6082506[/snapback]

Jeg fikk iallefall en haug med "Immune" meldinger når vi forsøkte Raggy sist fredag, hver gang frostbite slo inn.

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...