Lycantrophe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hurra for ignorefunksjonen. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 I tk skal det cheepes og magsa våres har uoppdaget dawnssyndrom eller noe . Noen som har en focus skeep macro dem kan poste som jeg kan gi dem?Copy paste klar en Som i "sheepes" og "magene" ? haha +1 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Og Downs/Down syndrom. Endret 6. april 2008 av Quicko Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg vet jeg skrev det i sinne og med masse feil. Om noen skulle klage så kunne jeg i alle fall hold på at jeg ikke mente dawn syndrom. Jeg spurte i alle fall om en macro, mer mening en de som poster egene poster om srrivefeil. Endret 6. april 2008 av War Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Utrolig at folk kan spille mage uten macro for focus cast polymorph og counterspell. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Utrolig at folk kan spille mage uten macro for focus cast polymorph og counterspell. Jeg bruker ikke de macroene. Er ikke noe vits i PvE. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er jo der de verkelig er nødvendig da... Når du er midt i en fireball og bossen eller what ever prøver å heale/ drepe tanken så er det digg å bare trykke på en knapp osm automatisk avslutter casten og caster counter spell. Og polymorph ikke minst, når du sheeper en og nuker en annen, så bryter plutselig sheepen, da er det et helvette å måtte mousklikke på mobben og så kaste polymorph for å så targete tilbake på mobben du nuker. Digg å bare trykke på en knapp som da sheeper den som skal sheepes uten å miste target. Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Heisann, vi er en gruppe på 5 venner som tenkte vi skulle transfere til samme realm. 1 Prot warr 1 Holy Priest 2 mage 1 warlock Alle har lvl 70 innen rekkevidde, men de to som spiller mage har spurt meg om hvilet specc de burde ha for å gjøre best nytte av hverandre i instances (5 manns )når de komme til lvl 70 Hva ville dere ha anbefalt som specc når to mager skal gå sammen. Håper dere kan hjelpe oss CFD Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fire på begge to for maks damage. Instancer kommer til å bli en lek om dere er en sammensveiset gruppe. Lenke til kommentar
SunTop Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) I tk skal det CC og spillere av klassen mage har dawnsyndrom eller noe . Noen som har en focus sheep macro dem kan poste som jeg kan gi dem?Copy paste klar en Jeg bruker denne: #showtooltip Polymorph /focus [button:1] /cast [button:1] Polymorph(Rank 1: Pig) /cast [button:2, target=focus,exists] Polymorph venstreknappen setter fokus og sheeper denne trykker du høyreknappen sheeper du den du satte som fokus uten å måtte skifte target de som ikke har polymorph: pig må forandre Polymorph(Rank 1: Pig) til Polymorph for vanlig sheep (edit: skrivefeil i siste linje) Endret 13. april 2008 av SunTop Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvorfor rank 1? Et halvt minutt lenger for 90 mana mer. Siden jeg ikke bruker musen, men har alle spells skjult og bundet til forskjellige taster kjører jeg slik: Shift+G: /focus G: /cast [target=focus] polymorph Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Han bruker rank 1 fordi han bruker Pig Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Den er grei, men mente siste linjen. Han kan så klart ha skrevet feil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Spellfire settet + Deep Fire har jeg blitt nå. Ganske uvant å være fire igjen, etter å ha vært frost siden level 35. Er vant til frostbolt->frostbolt->frostbolt->Frost nova->Shatter, og så poppe WE og la den drepe noen mobs for meg mens jeg drikker. Så, hvordan kjører dere fire-rotation på trash og vanlige mobs? På bosser går det vel i scorchx5->Fireball og så alltid holde scorch-debuffen oppe. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Snakker du om raiding nå, ja? Isåfall, Scorch x5 så Firebolts + evt trinkets. Så scorcher du før debuffen går ut. Og slik fortsetter du + Fire blast om du er innen range. På farming utenom raid er det bare å scorche å blaste. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Snakker du om raiding nå, ja? Isåfall, Scorch x5 så Firebolts + evt trinkets. Så scorcher du før debuffen går ut. Og slik fortsetter du + Fire blast om du er innen range. På farming utenom raid er det bare å scorche å blaste. Scorch + Fireblast er crap til farming hvis målet ditt er mest mulig G / time. Fireball til mobben er så lav at den dør av en scorch. Fireblast er dårlig til farming pga crap DPM. Fireball er mye bedre som opener siden den har bedre DPS og dobbel så lang cast time som Scorch. I tillegg har fireball 5yd lengre range. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ville heller aldri brukt fire blast i raids heller! Koster alt for mye mana+att det minsker dpsen din pga av GCD. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kommer vel ann på hva du skal farme og manapool. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Takk for tips. Endte på samme konklusjon som dere etter å ha farma noen motes. Morsomt å leke med Pyro på Dr. Boom.^^ Lenke til kommentar
xTep Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Ville heller aldri brukt fire blast i raids heller! Koster alt for mye mana+att det minsker dpsen din pga av GCD. Rank 9 Fireblast: 725 avg non crit (1,5 sek) Rank 13 Fireball: 815 avg non crit + 84dmg over 8 sek (3sek) Rank 9 Scorch: 333 avg non crit (1,5 sek) Du skal ha ganske heftig gear før en fireblast senker DPSen din..du får også +4% crit på fireblast gjennom talents. EDIT: Alt det er untalented, fireball og fire blast scaler forskjellig pga talents osv..Fire blast og Scorch får 42,86% av spelldmg, mens fireball får 115% talented. Så fireball scaler best med spelldamage. Endret 14. april 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå