Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jeg skrev det i sinne og med masse feil.

Om noen skulle klage så kunne jeg i alle fall hold på at jeg ikke mente dawn syndrom.

Jeg spurte i alle fall om en macro, mer mening en de som poster egene poster om srrivefeil.

Endret av War
Lenke til kommentar

Er jo der de verkelig er nødvendig da... Når du er midt i en fireball og bossen eller what ever prøver å heale/ drepe tanken så er det digg å bare trykke på en knapp osm automatisk avslutter casten og caster counter spell.

 

Og polymorph ikke minst, når du sheeper en og nuker en annen, så bryter plutselig sheepen, da er det et helvette å måtte mousklikke på mobben og så kaste polymorph for å så targete tilbake på mobben du nuker. Digg å bare trykke på en knapp som da sheeper den som skal sheepes uten å miste target.

Lenke til kommentar

Heisann, vi er en gruppe på 5 venner som tenkte vi skulle transfere til samme realm.

 

1 Prot warr

1 Holy Priest

2 mage

1 warlock

 

Alle har lvl 70 innen rekkevidde, men de to som spiller mage har spurt meg om hvilet specc de burde ha for å gjøre best nytte av hverandre i instances (5 manns )når de komme til lvl 70

 

Hva ville dere ha anbefalt som specc når to mager skal gå sammen.

 

Håper dere kan hjelpe oss

 

CFD

Lenke til kommentar
I tk skal det CC og spillere av klassen mage har dawnsyndrom eller noe . Noen som har en focus sheep macro dem kan poste som jeg kan gi dem?

Copy paste klar en

 

Jeg bruker denne:

 

#showtooltip Polymorph

/focus [button:1]

/cast [button:1] Polymorph(Rank 1: Pig)

/cast [button:2, target=focus,exists] Polymorph

 

venstreknappen setter fokus og sheeper denne

trykker du høyreknappen sheeper du den du satte som fokus uten å måtte skifte target

 

de som ikke har polymorph: pig må forandre Polymorph(Rank 1: Pig) til Polymorph for vanlig sheep

 

(edit: skrivefeil i siste linje)

Endret av SunTop
Lenke til kommentar

Spellfire settet + Deep Fire har jeg blitt nå. :)

Ganske uvant å være fire igjen, etter å ha vært frost siden level 35.

Er vant til frostbolt->frostbolt->frostbolt->Frost nova->Shatter, og så poppe WE og la den drepe noen mobs for meg mens jeg drikker.

Så, hvordan kjører dere fire-rotation på trash og vanlige mobs?

På bosser går det vel i scorchx5->Fireball og så alltid holde scorch-debuffen oppe.

Lenke til kommentar
Snakker du om raiding nå, ja? Isåfall, Scorch x5 så Firebolts + evt trinkets. Så scorcher du før debuffen går ut. Og slik fortsetter du + Fire blast om du er innen range. På farming utenom raid er det bare å scorche å blaste.

 

Scorch + Fireblast er crap til farming hvis målet ditt er mest mulig G / time. Fireball til mobben er så lav at den dør av en scorch. Fireblast er dårlig til farming pga crap DPM. Fireball er mye bedre som opener siden den har bedre DPS og dobbel så lang cast time som Scorch. I tillegg har fireball 5yd lengre range.

Lenke til kommentar
Ville heller aldri brukt fire blast i raids heller! Koster alt for mye mana+att det minsker dpsen din pga av GCD.

 

Rank 9 Fireblast: 725 avg non crit (1,5 sek)

Rank 13 Fireball: 815 avg non crit + 84dmg over 8 sek (3sek)

Rank 9 Scorch: 333 avg non crit (1,5 sek)

 

Du skal ha ganske heftig gear før en fireblast senker DPSen din..du får også +4% crit på fireblast gjennom talents.

 

EDIT: Alt det er untalented, fireball og fire blast scaler forskjellig pga talents osv..Fire blast og Scorch får 42,86% av spelldmg, mens fireball får 115% talented. Så fireball scaler best med spelldamage.

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...