Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

http://www.wowhead.com/?talent=oZZVVGcobxoVq her er et build for og få ned mobs, og kunne ta litt flere en 1 om gangen, critter på nesten vær eneste frostbolt, gir deg masse damage og god control på mobsene;)

Dette ville jeg brukt.

Ps: her er også mitt forslag til level 70 pvp build.

http://www.wowhead.com/?talent=oV0E00bZZVVGho0xoiqt

har hørt at 17 44 er det en god setup, men viste ikke hva som skal hvor. så prøvde meg fram, hva sier dere til dette buildet?

Endret av Lasse000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sitter jeg på kontoret, så jeg kan ikke se hva for en PVP build du har laget, men har prøvd alle mulige PVP specs og det aller beste må være denne:

http://www.wow-tools.org/talent-calculator...310205010051251

Man kan jo stille seg spørsmålet: Trenger jeg imp CS? Egentlig ikke, særlig om du er flink til å time school locks, og det er mange som liker nesten fylle hele frosttreet i stedet.

Uansett, så er det flere ting i Arcanetreet som er bedre enn folk tror:

Arcane consentration er en flott manasaver

10 Spell penetration (Jaja)

Imp. Arcane Missiles er heller ikke noe å kimse av. Mange som ikke tenker på hvor bra det er med en spell som ikke kan interruptes og som går gjennom pillars.

Lenke til kommentar
En ting du ikke burde gjøre er å høre på hva vi sier. :p

Blir alltid krig rundt det temaet der. Prøv begge.

Hehe :p

Frost er kanskje mer suvivability, mens fire er mere damage (mana tap :whistle: )?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Til lasse000

17/0/44 er vel egentlig ment for 2v2 og 3v3 der den 4 sec silence er avgjørende. Disse brackettene består i hovedsak av druids og riktig timet silence er ofte det lille som skal til. For dagens arena med hunters,druids,warlocks,warriors og rogues blir det veldig lite frostbolt spamming og du trenger egentlig det du kan ta for å verne deg mot dem.

http://www.wowhead.com/?talent=ozxA0obZZVVGIobxoVau

Her er den 17/0/44 builden som jeg har best erfaring med.

Du tenker kanskje at + resistance er crap nå som alle går rundt med en del spell penetration men den er gull verdt. iløpet av flere duels mot sl/sl locks og andre mages resister jeg omtrent 3-4 spells i løpet av en duel, dermed har jeg også fått gratis 2000 ekstra mana(genialt ikke sant).

Arcane fortidude er verdt det,selv om det gir lite så trenger vi alt vi kan få mot melee og ranged(hunters)som praktisk talt spiser oss(ikke warriors kanskje men men). Imed at det ellers er mye crap talents i arcane du må ta for å nå Imp Counterspell er arcane fortitude noe av de bedre.

Endret av Stallo
Lenke til kommentar
Burde jeg levle med fire eller frost? Jeg ble plutselig så usikker

Har lest tusen poster om akkurat det der. Fire til lvl Xx og så Frost til lvl Xx osv., men det er egentlig det samme hva du lvl'er med, så lenge du trives med det.

Jeg elsker frost og kommer alltid til å lvl'e med det, men det er en smakssak uten altfor store forskjeller, bare spillestil.

Lenke til kommentar

Jeg holder nå på med attunement for BT og MH. Jeg lurer litt på om jeg som mage har behov for resistance gear her. Hvis det er slik at jeg trenger resistance gear, er det noen av dere som har gode tips til gear som er greit å skaffe til disse raidene? Og er det vanskelig å skaffe dette?

Alle gode tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

10-48-3 standard fire PVE build.

2-48-11

Max damage PVE build med icy veins. Kan bruke litt mere mana med denne, men med buffen på mana gems bør det ikke være noe problem.

PR i dag den mest brukte builden i high end guilder. Det er bevist flere ganger at denne speccen er optimal for dps.

NB Poengene i frost behøver nødvendigvis ikke å bli satt opp akkurat slik. Det er mere hva du føler for, bare du får med deg icy veins talentet.

Selv liker jeg raskere cd på frost nova.

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt Evoker's Silk til magen min som hadde en del PvE gear, men min PvE tid er over (atm ihvertfall), så tenkte jeg likesågodt kunne bruke det.

Akkurat nå har jeg en del crap gems og ikke enchants på det men lurer på om det er verdt å bytte ut handguards mot Studious Wraps (+20spellpwr og 14 spelldmg, 5 stamina i ench og gems.) ?

Edit: Er 45 stamina trinketen fra Netherwing verdt å bytte inn med Quagmirran's Eye?

Endret av Deminust
Lenke til kommentar
10-48-3 standard fire PVE build.

2-48-11

Max damage PVE build med icy veins. Kan bruke litt mere mana med denne, men med buffen på mana gems bør det ikke være noe problem.

PR i dag den mest brukte builden i high end guilder. Det er bevist flere ganger at denne speccen er optimal for dps.

NB Poengene i frost behøver nødvendigvis ikke å bli satt opp akkurat slik. Det er mere hva du føler for, bare du får med deg icy veins talentet.

Selv liker jeg raskere cd på frost nova.

Takker for forslag, frister å ta builden med clearcasting. Men har lagt merke til mange mage i store end-game guild har 2/48/11 build, så da går jeg for sistnevnte talent build.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...