Skogslik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 eg spellsteela en som hadde fult av dots på seg og så fikk eg hele bunten -.- viste ikkje at det gjikk. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 eg spellsteela en som hadde fult av dots på seg og så fikk eg hele bunten -.-viste ikkje at det gjikk. Det går ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jo, det er seriøst. alle ble fjernet fra han andre og eg fikk en hel haug med dots og daua. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Da var det nok tilfeldig at de han hadde gikk ut akkurat da og en warlock du ikke så kasta dotter på deg. For spellsteal stjeler kun buffs ikke debufs/skade over tid Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hm. var vell kansje det da men det passet så gotd inn med at eg fikk det ved hjelp av spellstealen. Lenke til kommentar
squonk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi skulle hatt en "Revers Spellsteal", der vi kan kaste vekk alt av dots tilbake dit de kom fra^^ Haha Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 haha, ja det hadde vert noe Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi skulle hatt en "Revers Spellsteal", der vi kan kaste vekk alt av dots tilbake dit de kom fra^^ Haha Lol, nerf. ^^ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi har jo Remove Lesser Curse! Jeg elsker den Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jau en GCD waste på en CoA. Bruker det veldig sjelden med mindre det er tongues eller exhaustion etc. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Møter du en full affliction-lock er det bare bortkastet tid å fjerne den. Blir fort en 3-4 fails før du klarer å ta den bort. Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er level 47 nå, og er fire specca. Så dermed har jeg gått og tatt å unlearna alle talentsa, for jeg vil specce meg i frost. Jeg har 38 talent points og kunne trenge litt hjelp til speccinga. Hvordan ser denne ut? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hva med å droppe Improved Blizzard, og heller ta 3 poeng i Shatter? Endret 4. mars 2008 av Selvin Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva med å droppe Improved Blizzard, og heller ta 5 poeng i Shatter? Ingen dum idè. Tenkte kanskje å ha med Icy Vains istedenfor noe annet tullball =) Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 tenkte på denne http://www.wowhead.com/?talent=oZZVAMcofxobo men hva skal jeg bruke de siste 5 talent poengene til? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Frostbite og winters chill imo =) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 3 poeng i Frostbite ihvertfall. Sammen med Shatter og Ice Shards er jo den genial. Winter's Chill or Arctic Winds er også to gode talents. Jeg ville venta med Elemental Precision foreløbig, egentlig. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Elemental Precision er vel reduced mana og threat det.. sitter som vanlig med websense så får ikke sjekket speccet ditt helt. Men uansett, vent med Elemental Precision siden det eneste den gjør for deg som lvler er at du får litt lenger "aktiv lvle tid" siden du ikke må drikke like ofte. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Elemental Precision er 3% hit. Lenke til kommentar
squonk Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dette er er meget grei lvl'e spec der du har bla. 15% mana reduce, Frostbite, Perma, IV, Shatter, Winters chill, Reach ++ http://www.wow-tools.org/talent-calculator...310235010050000 Sorry for den jalla siden, men det var den eneste talent calculatoren jeg kom meg inn på gjennom Coca-Cola sin strenge brannmur:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå