Lacim Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Spiller ingen rolle, du kommer sikkert til å gjøre som 95% av alle alliance casters og modelchange undead male. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 nerf Ice Lance! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) nerf Ice Lance! Haha nei!: ) Liker Summon WE -> cast FB -> WE frost + start WB -> cast IL Lett 4-6k damage på 2-3sekunder Endret 26. februar 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei, har Engineering nå og akkurat nå synes jeg det er en bortkastet profession slot. Så jeg lurer på hvilken annen profession jeg skal ta i steden. Jeg har Mining og jeg tenkte jeg enten skulle ta Jewelcrafting eller Alchemy. Noen innspill? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mining/Tailoring er fint for penger og gear. ;> Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 problemet med Tailoring er at jeg har bedre gear enn det jeg kan lage (uten å måtte skaffe veldig rare recipes) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du kan lage bags og selge. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 fitte fitte fitte i helvettttte hvordan tar deree locks? de med han svære dritskumle fyren som kompanjong? og hvordan ihelvete skal jeg ta healers? de healer jo bare hele tiden Jeg er frost, har spilt siden beta, men er fortsatt så überdårlig at jeg burde vært kastrert Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 "de med han svære dritskumle fyren som kompanjong?" Til å ha spillt WoW siden beta har du utrolig liten kunnskap. Den heter felguard, og er jævlig for alle. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 og hvordan ihelvete skal jeg ta healers? de healer jo bare hele tiden Jeg er frost, har spilt siden beta, men er fortsatt så überdårlig at jeg burde vært kastrert sheep, pyroblast(jeg er fire, så vet ikke hva frost har av samme kvalitet), counterspell, fireblast(samme som parantesen til pyroblast), frost bolt, frost bolt osv. Burde klare det da hvis du critter høyt nok. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 "de med han svære dritskumle fyren som kompanjong?" Til å ha spillt WoW siden beta har du utrolig liten kunnskap. Den heter felguard, og er jævlig for alle. :!: Nei, felguard er ikke jævlig for alle. Felguarden slår som ei jente. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 "de med han svære dritskumle fyren som kompanjong?" Til å ha spillt WoW siden beta har du utrolig liten kunnskap. Den heter felguard, og er jævlig for alle. :!: Nei, felguard er ikke jævlig for alle. Felguarden slår som ei jente. As in, casters. Og charge er ufattelig irriterende hvis man skal caste noe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Om du lar deg stoppe av en 3sec stun/30 sekunder så er det ikke felguarden som er problemet. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Den slår hardt når man har usle 1k armor. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Er 2000 bra critting på en firemage i lvl 64? Specce kan man se på Armory hvis du søker på Kimmag EDIT: Må begynne og reagere nå før jeg må på skolen så me prekas Endret 29. februar 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Den slår hardt når man har usle 1k armor. Nå har jo du tusen måter å unngå den på, da. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kommer helt ann på om jeg spiller på locken eller magen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det gjør jo ikke det. Felguarden er latterlig lett å kontrollere eller drepe. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Snakker du om enslave demon? Og jeg dreper da aldri pet med mindre det er BM hunters. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 :!: Du har spilt warlock, sa du, og kjenner ikke til fear og banish? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå