Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Arcane Power: This aura will no longer stack with Power Infusion. If you use it, Arcane Power's aura will replace Power Infusion's aura.

 

Må bare elske måten de fortsetter å nerfe mages! :roll:

6033676[/snapback]

Dem nerfa jo ikke mages =\

Dem nerfa mage+priest combo :p

 

Dessuten er vel det ikke en veldig stor nerf?

Når man er med en priest, og er mage så er vel ikke sjansen stor for at dere blir drept med det første? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke om jeg gidder å investere mange poeng i arcane lengre ettersom det kun er POM og høyere tier talents som er kjekke, så tenkte litt på en rein elementalist build noe ala 29fire/22frost

Noen kommentarer?

Har spilt alt av fire/arcane, arcane/fire, frost/arcane og arcane/frost før, så tror det kan bli kjekt med en elementalist build nå som de 2 eneste "must-have" i arcane blir "standarisert".

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Spørs om du PVPer eller PVEer, for min del er jeg PVE å da er d klart best med frost, men jeg liker å ha POM for å kose seg litt mere når jeg PVPer litt. Så da har jeg tenkt på 21/0/30 Men er svært usikker på om jeg skal fjerne POM å slenge på winters chill, og gå for nesten full frost, men er usikker på om Winters chill er verdt å ha, i forrhold til POM å Imp arcane explotion.

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar

Er på jakt etter en god nuke-build.. dvs ved bruk av arcane power.. noen tips?

Har til nå kjørt 18/33 arcane/frost.. og er veldig fornøyd med den. Men pvp`er endel for tiden + litt instances.. og er på jakt etter burst of damage.

Kan noen poste en/et par builds som er vanlige med litt kommentarer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...