Nstin Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Arcane Power: This aura will no longer stack with Power Infusion. If you use it, Arcane Power's aura will replace Power Infusion's aura. Må bare elske måten de fortsetter å nerfe mages! 6033676[/snapback] Dem nerfa jo ikke mages =\ Dem nerfa mage+priest combo Dessuten er vel det ikke en veldig stor nerf? Når man er med en priest, og er mage så er vel ikke sjansen stor for at dere blir drept med det første? Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-5...ft+mage&pl=true teh pwnage Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-7...ft+mage&pl=true Xpe opp til 60 -> 10 døgn Grinde til rank 14 -> 50 døgn. One shotte flagcarrieres i wsg med 5.2k Pom-Pyro crits -> priceless. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Mage Review preview i morgen! Ifølge Tseric så vil IGN ha en forhåndstitt på hva som er nytt i Mage Reviewen, og presentere dette på IGN news i morgen kl 09.00 PDT (eller kl 18 i Norge). http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post876760 Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 http://www.wowhead.com/talent/?R Link til talentkalkulator etter patchen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 R.I.P. Evocation :'( Combustion var ihvertfall ikke helt ubrukelig nå. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Evocation lærer du en annen plass, så du slipper å bruke tallent points på det Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 R.I.P. Evocation :'( R.I.P ? Den blir jo en trainable skill nå, ved level 20. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Så bare kjapt over og så at den var borte fra talents Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 ÀHH detta suger, d går ikke ann å kombinere POM med frost lengere, hvis du vil ha Winters chill!! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) vet ikke om jeg gidder å investere mange poeng i arcane lengre ettersom det kun er POM og høyere tier talents som er kjekke, så tenkte litt på en rein elementalist build noe ala 29fire/22frost Noen kommentarer? Har spilt alt av fire/arcane, arcane/fire, frost/arcane og arcane/frost før, så tror det kan bli kjekt med en elementalist build nå som de 2 eneste "must-have" i arcane blir "standarisert". Endret 5. mai 2006 av TRS Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Spørs om du PVPer eller PVEer, for min del er jeg PVE å da er d klart best med frost, men jeg liker å ha POM for å kose seg litt mere når jeg PVPer litt. Så da har jeg tenkt på 21/0/30 Men er svært usikker på om jeg skal fjerne POM å slenge på winters chill, og gå for nesten full frost, men er usikker på om Winters chill er verdt å ha, i forrhold til POM å Imp arcane explotion. Endret 5. mai 2006 av LeanFear Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Lite kult med Frostbite som prereq for Shatter. Det er jo umulig å AoE-grinde når noen mobs beveger seg og noen står stille. Men, på den, at Blizzard allerede på level 22 sinker folk ned til 15% av normalen i 7.5 sekunder, derimot, virker fryktelig bra. Om Permafrost og Imp. Blizzard stacker, da.. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja hvis du elsker å grinde da, ellers så er Imp blizzard bare tull, å en mage kan grinde godt uten det. Frostbite er jo kjekt da, men den skulle bare ha vært der nede på rank 6 istede for å bytte plass med winters chill. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 er en dmg/crit junkie, så foretrekker nok kraft til å smelle ned tingene før de når meg istedenfor å sinke dem først (jeg aoe grinder sjelden eller aldri) Tenkte på builden som en pvp/pve mix. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg kan ikke tenke meg verken PvP eller PvE uten Imp. Counterspell jeg da men... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er på jakt etter en god nuke-build.. dvs ved bruk av arcane power.. noen tips? Har til nå kjørt 18/33 arcane/frost.. og er veldig fornøyd med den. Men pvp`er endel for tiden + litt instances.. og er på jakt etter burst of damage. Kan noen poste en/et par builds som er vanlige med litt kommentarer.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Syntes selv at 30fire/21 arcane funker ypperlig til nuking 1000 - 1200 fireball crits, + ignite med 17% spell crit med firespells gir _god_ burst dmg PoM er jo heller ikke å forrakte Noncooldown build ftw imo Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 PoM + Pyro + 4/5 Shatter: nova - fireball - pom+pyro - fireblast - coc - snap - nova - coc - fireblast Lite som overlever det der.. og alt har 40% crit.. Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 PoM + Pyro + 4/5 Shatter: nova - fireball - pom+pyro - fireblast - coc - snap - nova - coc - fireblast Lite som overlever det der.. og alt har 40% crit.. 6049751[/snapback] Tviler på at nova holder 3 spells altså, men det er allikevel veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå