M@R7!N Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, ingen tvil om at en rogue slår alle klasser i dps, i gjennomsnitt. Mages får vel veldig godt utbytte av spellhaste også, gjør de ikke? I såfall vil vel mages hevde seg bedre i black tempel? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er i grunn ikke så mye spell haste i BT. Men vi får se når sunwell kommer. Er ufattelig mye spell haste på drops der inne. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Er vel ikke så mange belter som er bedre enn Voodoo-Woven belt for pve? Endret 12. februar 2008 av tl35182 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) [Anetheron's Noose] [belt of Blasting] [Cord of Screaming Terrors] Endret 14. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vil bare gjøre oppmerksom på at det er litt mer enn bare DPS som gjelder for en mage. Jeg har selv akkurat blitt med i en guild som raider BT og Hyjal, jeg holder enda på med attunement i The Eye og SSC. Jeg bruker å stå som spam sheep på trash. Man trenger altså ikke så mye DPS for å klare det. Når det kommer til bossen så er det mye viktigere at du klarer å holde deg selv i live en ren massiv DPS. Det er i alle fall mine erfaringer fra SSC og TK. Så lenge alle holder seg i live og gjør det de skal så faller bossene som fluer. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 fetish of the primal lords eller Flametongue Seal? I 2.4 blir jo spell haste forandret til å redusere global cooldown(?), vil det da hjelpe i en fireball spam? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fireball har for lang cast time til at GCD forandring vil ha noe å si. Scorch vil riktignok gå fortere. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jo, men leste at man ikke klarer å redusere global cooldown til ett sekund (fra 1.5) med bare gear. Altså så blir det ikke rare reduseringen da. http://www.maxdps.com/mage/fire.php De to offhandene er pr. idag nesten like gode, men førstenevnte kommer ut litt forran. Lenke til kommentar
snozzlee Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Spellhaste ftl, orker ikke den skiten der :< Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Spellhaste er dritbra. 1 spellhaste > 1 dmg > 1 crit Rent dps-messig. Gått ut i fra mitt eget gear. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du glemte hit rating ;=) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tallene er selvsagt sett ut ifra at spellhit er cappet, noe du kan være sikker på at Skupuru er. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 fetish of the primal lords eller Flametongue Seal? I 2.4 blir jo spell haste forandret til å redusere global cooldown(?), vil det da hjelpe i en fireball spam? Lurer også litt på om jeg burde gå for Gladiator staff'en (for mer +hit), i stedet for spellblade + en av de overnevnte offhandene. Hva tror leets'a? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nå hit cap er første prioritering. Gå for gladiator om det er din eneste mulighet for +hit. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tempest of Chaos har også +hit Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nå er vel neppe en MH drop aktuell om han vurderer glad-staven? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nei, altså. Hit skal optimalt cappes ved bruk av andre slots enn våpnet. PvP items skal helst ungås i PvE-sammenheng. Og Tempest of Chaos er jo ikke akuratt noe å sitte å vente på. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Her er amory link til characteren min Ramsis Noen ting dere ser jeg bør fikse på? Har åpenbart for lite +hit, vurderer å bytte ut noen av 4crit5spell dmg gems med 4hit5spell dmg gems, eventuelt rene +8 hit. Lenke til kommentar
smy Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 min mage du trener ny ringer og trinket og ny våpen grov sett. sett litt på min mage så ser du grovet sett Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 min mage du trener ny ringer og trinket og ny våpen grov sett. sett litt på min mage så ser du grovet sett Jobber meg mot nytt våpen atm (av weekend ftw ), kjøper nok også trinket og wand for badges. Booster kanskje CE rep til exalted for ringen, og hvis jeg orker kommer jeg sikkert også til å kjøpe vindicator neck. Da burde det nok bli ordnings Btw, hit cap er 162, amirite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå