Lacim Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ice armor vil bare hjelpe deg mot physical damage, molten armor vil hjelpe mot alt (-crit). Selv har jeg speccet 0/5/56. Liker det mye bedre enn improved counterspell-spec. Kaste bort 17p i arcane på den måten gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 17/44 for 3v3 og 5v5 5/56 for 2v2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har et spørsmål: Om man har Ice Lance + spelldamage slik at det totalt blir 1000 damage. Og man ta tar IL på en som er fryst. Blir det da 3000 damage, eller IL damagex3 + spelldamage? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 +dmg kalkuleres vel før andre effekter, meg bekjent. Tror det skal fungere på samme måte som base damage pluss +dmg. Noe av det samme som ap, med andre ord. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvor lang tid vil det ta og lvle en mage i lvl 53 opp til 70? Hvis dere lurer på hvorfår i all verden jeg lurer på dette se i lagt wow for hat tråden... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ap? Takk for svar, men skjønte det ikke helt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg levlet 52->54 på en 3 timer played, så 54->56 på en 4 timer played. 56->60 tok heller ikke så mye tid. Fra level 59->60 trengs det 172k XP eller noe. Verre er 60->70, for fra 60 til 61 trenger man plutselig 500k XP. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Men har dem ikke nerfa lvlinga eller noe sånt sånn at det går betydelig fortere og lvle? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jo, men kun opp til level 60. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kk, var det før eller etter den nerfen du lvla den opp? Takker for svar forresten^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ap? Takk for svar, men skjønte det ikke helt. Attack power Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har et spørsmål:Om man har Ice Lance + spelldamage slik at det totalt blir 1000 damage. Og man ta tar IL på en som er fryst. Blir det da 3000 damage, eller IL damagex3 + spelldamage? Regner med dette hjelper deg. http://www.wowwiki.com/Ice_Lance Det stemmer det du sier først, det blir 3000 damage. Alt som påvirker en Ice Lance regnes ut først, spelldamage, damage increase osv. Etter ganger man det hele med 3 hvis target er frozen. Forøvrig, skal en Ice Lance treffe for 1000 damage på en un-frozen target trenger du omtrent 5800 spelldamage. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Takk for svar, folkens. The spell damage coefficient is very low, only 14.29% Visste ikke at det var slik, jeg. Ser at spelldamage på frostbolt er 81,4%. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ice lance er jo instant uten noen annen cooldown enn GCD, og har en ekstrem multiplikator mot frozen targets. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde vært litt for imba om den hadde fått full effekt av + damage ja. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvordan er egentlig dps'en til mager i end game pve? Er de en forsatt på topp? Jeg har ikke raidet med magen min (eller noen andre characters for den del) siden vanilla wow, og begynner å kjenne suget igjen Og hvordan tror dere det er å komme inn i en guild? Har spellstrike og spellfire settet med en del litt vindicators og welfare shoulders.. skal fylle opp med noen badge rewards nå. Kan jeg komme inn i en ssc/tk guild? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hvordan er egentlig dps'en til mager i end game pve? Er de en forsatt på topp? Jeg har ikke raidet med magen min (eller noen andre characters for den del) siden vanilla wow, og begynner å kjenne suget igjen Og hvordan tror dere det er å komme inn i en guild? Har spellstrike og spellfire settet med en del litt vindicators og welfare shoulders.. skal fylle opp med noen badge rewards nå. Kan jeg komme inn i en ssc/tk guild? de hevder seg i toppen ja Om du kommer inn en slik guild avhenger mye av hva de trenger og hvor mye de trenger det. Om du får noen badge rewards(muligens noe kara gear) skulle det gå greit tror jeg. Som sagt avhenger det av hvor mye guilden trenger mages. Endret 12. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 våre mages harke sjangs mot hunters og warlocks :s Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vi sliter mot hunters, men er som regel over warlocks. Spørs hvilken type boss fight det er Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ser alle nevner hunters. Selv tar vi kun med èn hunter til hvert raid. Hunter er så avhengig av at en kamp er vennlig og ikke dreper pettet hans. Rogues rule supreme fortsatt, med s-bolt spamming destro locks kommer på en fin andreplass. Kommer jo helt ann på hvordan man setter opp en gruppe, vi har for eksempel 3 s-bolt spammers slik at imp. s-bolt debuffen er oppe hele tiden. s-priests og warlock har derfor uvanlig mye dps hos oss. Spiller selv mage, og ender opp bak rogues, locks og vår beste s-priest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå