Orcuz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 finnes det noe addon eller noe som gjør at jeg kan bruke wand når jeg høyreklikker på en mob isteden for attack(på samme måte som hunter setter på autoshoot istedenfor normal attack)? Har prøvd å keybinde det, men det funker ikke. bump men har en ting til jeg lurer på. Går det ann å lage en macro som først kaster fireball også kaster scorch helt til jeg er out of combat igjen? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tørr jeg spørre hvilket talenttree som er best for mage? enker da på PvPing i 70. Full Frost virker til å være rimelig bra, men har også hørt om forskjellige hybridløsninger... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Selv ville jeg satt de 44 poengene i frost. Det hersker nok dyp uenighet om dette, så det letteste er nok faktisk å prøve forskjellige ting, å se hva du liker best. Alle har forskjellige styrker og svakheter. Fire har lang cast time, men mye damage. Frost har water elemental, mindre damage, men slower, fryser osv. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Mente å sette de i frost da. 17arc og 44 frost. Går du frost har du mye bedre survival og CC. Fire mages blir lekt med Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Aha, da vill jeg heller skrevet det 17\44 ENDRET: bomma Endret 10. februar 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 gleder meg til neste patch, komemr nye tailoring oppskifter: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images...y/newtailor.jpg har begynt og farme mats til den Sunfire Roben Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 finnes det noe addon eller noe som gjør at jeg kan bruke wand når jeg høyreklikker på en mob isteden for attack(på samme måte som hunter setter på autoshoot istedenfor normal attack)? Har prøvd å keybinde det, men det funker ikke. bump men har en ting til jeg lurer på. Går det ann å lage en macro som først kaster fireball også kaster scorch helt til jeg er out of combat igjen? hm.. du vil gjøre det motsatt: Scorch x 5 i starten på fight, så Fireball x 8 og scorch x1 og repeat. Det går an å legge det i en macro som du spammer hele tiden, men det anbefaler jeg egentlig ikke. Bedre å gjøre det manuelt. Og fireblast hver gang du må flytte på deg, siden den er instant. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 17/0/44 Haha, ja, jeg skulle rette på det @lex sa, og så glemte jeg den selv... :-/ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Noen som kan linke til 17/0/44 builden på WoWhead eller noe? Hadde vært knall! Endret 10. februar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.arenajunkies.com/talents/mage/17_0_44/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310205010051551 kanskje? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hjertelig skal dere ha! Counterspell er utrolig bra, så den er nesten obligatorisk! Kommer til å bruke den en del! Ett spørsmål til: Spellsteal, er det en spell jeg kommer til å bruke aktivt? Endret 10. februar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Greit mot palas og blessing of freedom (er av en eller annen grunn alltid den som blir stjålet), ellers bruker jeg den lite. Altfor dyr. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg synes ikke at 17/0/44 er den beste frost PVP speccen... Har testa mange forskjellige frostspecs, og liker bedre å ikke ha noenting i arcane, men heller sette litt mer i frost, og ta 12 poeng i fire. Noe sånt som det her. Det jeg liker beste med det er at impact proccer av molten armor. Dette skjer overraskende ofte, og det har reddet meg MANGE ganger mot rogues og warriors... Synes dette er mye bedre enn imp counterspell. Imp CS er et bra talent, men synes ikke det er verd å ofre 17 talentpoeng for. Føler ikke at jeg får noe som helst annet ut fra arcane treet. I fire derimot får jeg hyppigere fireblast, som critter mer, på lengre avstand... Pluss impact på molten da... Er genialt! EDIT: Bruker ikke spellsteal så mye på grunn av at den er for dyr, som nevnt, men bruker den noen ganger for PW:S og Innervate ol. Endret 10. februar 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå spiller ikke jeg veldig mye pvp, men er ikke ice armor med frostbite vesentlig bedre? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 MOlten får du jo på en måte litt gratis resiliance, pluss crit.. Jeg synes hvertfall molten armor er mye bedre^^ Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Men må jo være mye lettere å kite / komme seg unna når de blir skikkelig slowa og i tillegg fryat fast? Og når de er fryst fast har du jo 50% ekstra crit, og icelance gjør 3x skade... Lenke til kommentar
Myx Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Men må jo være mye lettere å kite / komme seg unna når de blir skikkelig slowa og i tillegg fryat fast? Og når de er fryst fast har du jo 50% ekstra crit, og icelance gjør 3x skade... Man kan nesten si det så flåsete som at med dagens tåpelige crit rates spesiellt på warriors, så blir du "garantert" critta med både MS/Whirlwind og Auto Attack, så når du blir slått på så er det for sent likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå