Freak627 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 et point i imp scorch og MoE. jaja Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er det noe forskjell om man bruker rank 1 eller 5 frost nova? Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er det noe forskjell om man bruker rank 1 eller 5 frost nova? Nei Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Rank 1 gjør mindre skade :!: (som om det betyr noe) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er ikke sjansen for å resiste større da? Bare lurer. Polymorph kan være grei å bruke rank 1 i PvP, da den kun varer en viss tid uansett. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Sikkert spurt om før, men har dere tips til gode addons for mage? ENDRET: Og noe for å styre min elemental? Som hurtigknapper, hvor lang tid dne har igjen osv. Endret 13. januar 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Heisann Skal børste støv av magen min for å gjøre litt pve. Om det blir raiding til slutt tviler jeg på, men en vet jo aldri. Uansett..Magen har på seg et par s1 deler, frozen shadoweave skuldre, 3 imbued netherweave deler og resten blått og grønt fra quests osv. Med andre ord ikke allverdens til gear. Har tenkt å gjøre endel 5mans instancer og da lurer jeg på hvor bra gear må jeg ha for å kunne gjøre heroics? Har som sagt ikke allverdens bra gear nå, men har aldri gjort en heroic før så jeg vet ikke helt hva som kreves. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Går sikkert fint, du må jo ha en 5-man gruppe uansett. Instancene er jo ikke laget slik at kun de med det mest supre megagearet kan klare dem. Du er jo ikke alene heller. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er like mye din evne til cc som gjør at du som mage er en viktig del av ett 5-manns lag, som at du klarer å pøse ut høy DPS. Det skader ikke om du har bedre gear selvsagt, men gear er ikke det viktigste. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Allikevel krever det noe bedre gear i heroic enn i normal 5-mann. Du burde gjøre noen lv 70 5-mann for å fylle inn de delene som er dårlige (feks grønne items og andre lavere lv gear) Et godt tips er også og prøve og få deg noen reputation epics, da de ikke er så vanskelige å få taket på og er ganske gode Endret 22. januar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Er dette en bra back? http://www.wowhead.com/?item=33304 Den eg har nå er en blå en eg fikk i quest i nagrand en tid tilbake har bre 25 badges nå, men vurderer og spare til den backen. Endret 22. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Beste PvP-cloaken meg bekjent. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ok. men har noen en grei trinket og anbefale? en som ikkje er så altfor vanskelig og skaffe har en grønn, healing trinket nå faktisk, så trenger en ny Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Badge-trinketen og Scryer's Bloodgem? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Shiffar's Nexus-Horn, Arcanist's Stone, Starkiller's Bauble, Xi'ri's Gift, Quagmirran's Eye og Battlemaster's Audacity/Depravity. http://www.wowhead.com/?items=4.-4&fil...l=65;ub=8#0-2+1 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Quagmirran's Eye dette er vel en av de om ikke den beste non-epic trinketen. Dropper fra quaggmiran i The Slave Pens heroic. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) skal vertfall kjøpe denne: http://www.wowhead.com/?item=29370 mangler bare 10 badges. Endret 24. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 noen som kan gi et bra fire build til meg, skal gå fire fram til 50. og derfra frost arcane til 70 også fire igjen, så hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen bra build til dette for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå