Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vurderer og spare badges til denne her: http://www.wowhead.com/?item=33334 Er det noe lurt eller? Har funnet mye eg skal kjøpe for Badges, blir ca 200 badges totalt^^ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fin offhand det om du ikke har tilgang på Karaguild. Brukte den selv siden Nightbane aldri droppa sin. Bytta den ut på tirsdag med den fra Hydros. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 var da mer spell damage og stamina på den man kjøper for badges men. critical sjansen er vell viktig og.¨ Er i en guild som raider i kara, men har bare tatt den bossen en gang og droppa ikkje. har jo klart kara mangen ganger men eg har bare vert med på dne bossen en gang. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bare lurte på noe... Spell haste er det noe som det er verd og ha mye av? kjøpte meg akkurat de buksene får 75badges som gir spellhaste og virker jo ganske bra:=) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hva er egentli spell haste? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hva er egentli spell haste? Gir deg forter cast tid dårlig til og forklarer... men den gjør at min fireball tar ca 2.90+ cast tror jeg det var:P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 altså at man caster foreksempel frost bolter raskere? det er jo naice! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har du sjangs til å få offhanden til Nightbane burde du heller gå for den. (avhenger hvordan crit rate du har pr i dag) Badge offhanden har mere damage, men passiv haste er nerfa nå. Det var bra før, men er ikke så bra nå etter 2.3. Det er også en annen fin fin offhand som kan droppe fra Netherspite i Kara som gir en bra boost til hit. Alt i alt kommer dit litt ann på hvordan stats du har pr i dag. Ta offhand som passer best til der du trenger litt ekstra. Synes du hit og crit er bra, så gå for badge offhanden siden spelldamage alltid teller mye. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 altså at man caster foreksempel frost bolter raskere?det er jo naice! ja men er det ikke også sånn at vis man caster fortere får man mindre spelldamage? jeg bare lurte på om det var sånn at vis man hadde FÅR mye spellhaste at det ble dårlig effect da? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hr ca 14% sjanse for critt med en buff (fire armor tingen som adder 3%) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Spelldamage kalkuleres etter base cast time. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Man får ikke mindre spelldamage med raskere castingspeed. Eneste problemet er at du går raskere tom for mana. Her er det forklart på wowwiki http://www.wowwiki.com/Spell_haste Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hr ca 14% sjanse for critt med en buff (fire armor tingen som adder 3%) Høres ut som du er frost eller arcane spec da, eller tidlig i din karriere som mage. Du bør jobbe opp mot en crit rating på 30%, hit på min. 140 (om du er fire eller frost) Husk at du kan gjøre masse med gems om du har gear med sockets. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er frost ja Noen ide til eventuelt gear eg kan skaffe eller noe om får opp crit ratingen? Endret 30. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Spellstrike sette er utrolig bra. Det er det første du bør skaffe deg om du ikke har det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hadde faktisk planer om det, men får aldri det dere reciptene Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Man får ikke mindre spelldamage med raskere castingspeed. Eneste problemet er at du går raskere tom for mana.Her er det forklart på wowwiki http://www.wowwiki.com/Spell_haste Raskere tom for mana = raskere ny mana = mer dps. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ble ikke spellhaste buffet, mens det var meleehaste som ble nerfet? Spellstrike kan du kjøpe av en tailor som har Primal Nether. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 litt skeptisk til og gji mats til en ukjent fyr for og si det son Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 litt skeptisk til og gji mats til en ukjent fyr for og si det son hvorfor det? er du det når du får stuff enchantet? husk at vis du har i chat loggen at dere skulle trade osv osv osv og han bryter det kan du reporte han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå