Orcuz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bedre en f.eks 32 crittrating og 150 dmg hvert 2. min? Det kan man jo kjøpe som reverd med shatar Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 No lurar eg på ein ting. Kva er det mages brukar for det meste? Wands eller staffs? Eg brukar staff no, men eg lurar på om eg kanskje snart burde skaffe meg wand fordi staff er 2H, og då kan eg ikkje bruke offhand. Og det droppar jo berre staffs! I tillegg har eg fått ein ganske god offhand for min lvl med +3 i frost damage, og eg vil gjerne ta nytte av den mens det fortsatt gjer ein forskjel. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wand kan du ha sellom du har staff Eg har et sverd i main hand+off hand+wand Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hæh? Altså, kan eg ha 2h staff, wand og offhand samtidig? Gidd du å forklare litt meir utdypande slik at eg forstår det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wand har en egen itemslot. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Å, men korleis kan eg då ha 2H staff og offhand samtidig? Eller finst det 1H staff og? Skal wand i ranged? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wand går i ranged, og har ingenting med main- og off-hand å gjøre. Du kan ikke bruke tohåndsvåpen med off-hand. Skal du bruke off-hand må du enten bruke dagger eller sword som mage. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Oisann. Kva er det som er vanleg når ein levelar? No brukar eg 2H staff og ikkje wand. Droppar det lite wands eller er det noko ein får i lvl 60++? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du får wands rundt level 15 - 16 som regel, og det er vanligst å bruke de som sekundærangrep fremfor å slå med en stav. Det betyr ikke at du bare kan equippe én av gangen, dog, bare at du bare kan angripe med én av gangen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Takk skal du ha! Er dette noko som droppar når eg drep mobs i t.d Westfall? Beklagar at det blir litt noob-spørsmål her, eg har ikkje så mykje erfaring... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som vet om gode AoE plasser for en frost-mage i level 40 med mount og ice barrier? Dustwallow Marsh med Murlocs virker ikke lenger, da nesten alle av dem er borte, Blizzard lagger når man skal kaste den der (den treffer langt vekk en der du trykker), og det løper en usynlig murloc rundt til tider... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du kan jo prøve elementals sør i badlands, er bare melee-folk iirc. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Det greieste er å lete på Auction House etter wander rundt din level. Folk som går mye i instancer får ofte grønne/blå wands de legger ut billig der. Så har du plutselig en knall wand selv om du bare er lvl 20. Wand legges i Ranged-slot, så du kan fint ha 2H staff i tillegg. Men når du får en god wand (og har max wand-skill) utklasser wanden staven uansett. Som mage skal du helst aldri komme i nærkamp, og da er en wand perfekt å ha når du går tom for mana eller bare ikke gidder å bruke spells når du spiller i gruppe med en kompis. Du får liksom aldri bruk for staffen mere, så da blir det mere å ha 1h gear og en off-hand ting som kun gir stats (+int/spirit), og bruke wanden til dps. Du må huske å dra ut Shoot-skill fra skills-vinduet (P) ned i actionbaren din, ellers får du aldri skutt med wanden! Det er ingen egen hotkey for Shoot, dessverre. Endret 20. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kan jo binde shoot til høyreklikk, da. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det viste jeg faktisk ikke. Er det en egen "shoot" på keybindings da eller? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nei, men det er jo bare å legge på en tilfeldig plass og keybinde den. Trenger jo ikke autoattack som mage uansett. Eller, melee-mages må vinne. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bah.... Har aldri tenkt over det en gang... Har den jo allerede på ene baren -_- IQ er en fin gul bil Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen som vet om gode AoE plasser for en frost-mage i level 40 med mount og ice barrier? Dustwallow Marsh med Murlocs virker ikke lenger, da nesten alle av dem er borte, Blizzard lagger når man skal kaste den der (den treffer langt vekk en der du trykker), og det løper en usynlig murloc rundt til tider... Bumper denne, selv om jeg ikke er AoE for øyeblikket. Det jeg egentlig lurte på var denne: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310235010051000 Burde jeg ta Empowered Frostbolt eller Artic Winds, 4 poeng totalt, før jeg tar Water Elemental? Eller skal jeg kline til med 2 på hver av dem? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Arctic Winds er litt sterkere vil jeg si hvis man ikke har godt med spelldmg, siden man får en direkte bonus til frost , mens Emp.Frostbolt gir større hvis man har mye spelldmg. Critten fra Emp.Frostbolt er jo veldig nice, men med frostbite og nova så critter man jo stortsett hele tiden pga Shatter uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå