Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No lurar eg på ein ting. Kva er det mages brukar for det meste? Wands eller staffs? Eg brukar staff no, men eg lurar på om eg kanskje snart burde skaffe meg wand fordi staff er 2H, og då kan eg ikkje bruke offhand. Og det droppar jo berre staffs! I tillegg har eg fått ein ganske god offhand for min lvl med +3 i frost damage, og eg vil gjerne ta nytte av den mens det fortsatt gjer ein forskjel.

Lenke til kommentar

Noen som vet om gode AoE plasser for en frost-mage i level 40 med mount og ice barrier? Dustwallow Marsh med Murlocs virker ikke lenger, da nesten alle av dem er borte, Blizzard lagger når man skal kaste den der (den treffer langt vekk en der du trykker), og det løper en usynlig murloc rundt til tider... :(

Lenke til kommentar

Det greieste er å lete på Auction House etter wander rundt din level. Folk som går mye i instancer får ofte grønne/blå wands de legger ut billig der. Så har du plutselig en knall wand selv om du bare er lvl 20.

Wand legges i Ranged-slot, så du kan fint ha 2H staff i tillegg. Men når du får en god wand (og har max wand-skill) utklasser wanden staven uansett. Som mage skal du helst aldri komme i nærkamp, og da er en wand perfekt å ha når du går tom for mana eller bare ikke gidder å bruke spells når du spiller i gruppe med en kompis.

Du får liksom aldri bruk for staffen mere, så da blir det mere å ha 1h gear og en off-hand ting som kun gir stats (+int/spirit), og bruke wanden til dps.

Du må huske å dra ut Shoot-skill fra skills-vinduet (P) ned i actionbaren din, ellers får du aldri skutt med wanden! Det er ingen egen hotkey for Shoot, dessverre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som vet om gode AoE plasser for en frost-mage i level 40 med mount og ice barrier? Dustwallow Marsh med Murlocs virker ikke lenger, da nesten alle av dem er borte, Blizzard lagger når man skal kaste den der (den treffer langt vekk en der du trykker), og det løper en usynlig murloc rundt til tider... :(

Bumper denne, selv om jeg ikke er AoE for øyeblikket.

Det jeg egentlig lurte på var denne: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310235010051000

Burde jeg ta Empowered Frostbolt eller Artic Winds, 4 poeng totalt, før jeg tar Water Elemental?

Eller skal jeg kline til med 2 på hver av dem? :)

Lenke til kommentar

Arctic Winds er litt sterkere vil jeg si hvis man ikke har godt med spelldmg, siden man får en direkte bonus til frost , mens Emp.Frostbolt gir større hvis man har mye spelldmg. Critten fra Emp.Frostbolt er jo veldig nice, men med frostbite og nova så critter man jo stortsett hele tiden pga Shatter uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...