Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Bør eg vente eit par lvlar med talents? Eg er lvl 14 og har brukt 5 på improved frostbolt.

 

bruker du frostbolt når do aoe-grinder? :) Poenget er at du må bruke talents som gir deg fordeler mtp aoe-grinding. Kan prøve å sette opp en frost aoe-specc til deg. Må bare slenge opp kalkulatoren her.

 

Edit:

 

Sånn ville jeg brukt de første 14 poengene.

Fikset

 

Videre så kan du jo bygge slik.

 

Fikset

 

Og sånn!

Fikset

 

Da har du Ice Barrier og da blir aoe-grinding en kakebit. Det aller viktigste er å styre unna frostbite! Du vil ikke ha 1-3 mobs som fryse og ikke holder seg til gruppa, når du kanskje er tom for mana etter å ha kverka 7-9 mobs, så ønsker du deg ikke en som står å slår på deg. :)

 

Lykke til!

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn AOE-grinding er utrolig vanskelig før du har riktige talents, og det har man ikke før minst midt på 20-tallet. I gamledager måtte man sette points i improved arcane explosion og for å få den instant..det har de heldigvis fjernet så den alltid er instant.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Skal du farme badges er det bedre utstyr å bruke dem til enn trinketen.

Et eksempel er disse. http://www.wowhead.com/?item=33586

Også masse annet snasent utstyr man kan få for badges.

Kanskje en idee å bruke honor points på trinket, for så å farme badges for annet utstyr du har bruk for?

Nå tenker jeg mest på å få maks valuta for tiden du legger ned i wow. :)

 

Da vil jeg heller anbefale å ta livet av Curator i Karazan å få Gloves of the Aldor.

Lenke til kommentar
Så du vil heller ha T4 gloves, enn et par hansker som er bedre en dem som Magtheridon dropper, Quayle?

Hanskene jeg linka er mye bedre enn T4

 

Akkurat det vet jeg ikke om jeg er enig i mtp hit rating. Det er greit nok at det er +5 damage og +6 crit rating, men samtidig så mister man 17 hit. Resten av statsene er jo rimelig like bortsett fra 19 spirit som man vel forsåvidt ikke har bruk for.

 

Så å si at de er mye bedre enn T4 er vel å ta veldig hardt i? Kan ikke se at jeg vil bytte ut mine T4 gloves med disse i alle fall.

Lenke til kommentar

Denne for eksempel.

http://www.wowhead.com/?item=34579

 

Så du vil heller ha T4 gloves, enn et par hansker som er bedre en dem som Magtheridon dropper, Quayle?

Hanskene jeg linka er mye bedre enn T4

 

Akkurat det vet jeg ikke om jeg er enig i mtp hit rating. Det er greit nok at det er +5 damage og +6 crit rating, men samtidig så mister man 17 hit. Resten av statsene er jo rimelig like bortsett fra 19 spirit som man vel forsåvidt ikke har bruk for.

 

Så å si at de er mye bedre enn T4 er vel å ta veldig hardt i? Kan ikke se at jeg vil bytte ut mine T4 gloves med disse i alle fall.

 

Du har to gem slots.

Etter valg av gems kan du få igjen den tapte hit ratingen + mere damage, eller mere crit om du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...