Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Iceblock burde vært tilgjengelig for mager selv om man ikke har frost-tree..så den støttes fullt ut. Genial spell.

Fant nettop denne på curse:

Two things we'll be making improvements to in the near future (although these aren't likely to make it in on time for 2.3) are having iceblock be trainable (to make sure all mages have it as a tool for pve encounters and to open up other trees as being more viable options for pvp), and to-be-finalized improvements to mana issues in longer fights.

http://wow.curse.com/articles/details/3629/

Utrolig nice, hvis det kommer da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iceblock burde vært tilgjengelig for mager selv om man ikke har frost-tree..så den støttes fullt ut. Genial spell.

 

Jeg er helt uenig. Jeg er frost bl.a fordi at ice blokk er kjekt. Det blir helt feil at en fire spec skal kunne stenge seg inn i en isblokk, totalt ulogisk spør du meg. Det blir som at en frost mage skal få instant pb. Hvorfor skal fire mages få denne spellen? Jeg ser ingen grunn til det, det er jo nettopp forskjellen på frost og fire, frost for overlevelsesevne og fire for høyere dps.

Lenke til kommentar
La oss nå se hva nytt som dukker opp i frost-treet før vi tar den diskusjonen.

 

Skal mye til for å veie opp for ett slikt ran. Dette fører bare til enda større fordeler for fire mages fremfor frost. Kan ikke se at Blizz skal klare å finne på noe lurt som virkelig veier opp for denne forskjellen. Er på nippet til å legge fra meg WoW etter denne massakren.

Lenke til kommentar

Nåvel, fire er ikke i alle tilfeller den beste damagespecen om dagen. Faktisk er en arcanebuild bedre i det rette raid oppsette. Så fordelen med iceblock vil jo både fire og arcane få nytte av.

Dessuten er argumentet med iceblock litt feil, siden man kun behøver 21 poeng i frost for å få den.

Ved en ny lvl cap på 80 og 10 nye talent points ville det fint vært mulig å lage en deep fire eller arcane builde med iceblock i frost. Det kommer også garantert nye ting i alle schools, så poenget ditt blir litt borte.

Lenke til kommentar
Nja, nå gjør jo det at ikke alle mages du møter i arena er 2x water elemental. Vil bli en forfriskende variasjon. Slutt med sytinga.

 

Har ikke noe med syting å gjøre, føler bare at jeg blir robbet for en av hovedårsakene til at jeg har frost spec. Nå må jeg jo specce arcane-fire og skaffe meg nytt crafting set. Helt idiotisk spør du meg.

Lenke til kommentar
Iceblock burde vært tilgjengelig for mager selv om man ikke har frost-tree..så den støttes fullt ut. Genial spell.

Fant nettop denne på curse:

Two things we'll be making improvements to in the near future (although these aren't likely to make it in on time for 2.3) are having iceblock be trainable (to make sure all mages have it as a tool for pve encounters and to open up other trees as being more viable options for pvp), and to-be-finalized improvements to mana issues in longer fights.

http://wow.curse.com/articles/details/3629/

Utrolig nice, hvis det kommer da :D

 

Nei, det er bare utrolig latterlig.

Lenke til kommentar
Nja, nå gjør jo det at ikke alle mages du møter i arena er 2x water elemental. Vil bli en forfriskende variasjon. Slutt med sytinga.

 

Har ikke noe med syting å gjøre, føler bare at jeg blir robbet for en av hovedårsakene til at jeg har frost spec. Nå må jeg jo specce arcane-fire og skaffe meg nytt crafting set. Helt idiotisk spør du meg.

1# Ingen tvinger deg til å specce fire/arcane. Frost har fortsatt god kontroll + 2x iceblock/elemental.

2# Du vet ennå ikke hva som kommer til å erstatte iceblock.

Lenke til kommentar
Har akkurat dinga lvl 70 med mage alten min. Og skal nå specce pvp. Jeg kan ingenting om mage pvp. Har en rogue og en priest venn som jeg gjerne vil slå i duel. Gidder noen å linke et pvp specc som en nybegynner kan bruke?

 

Denne bruker jeg... Er veldig fornøyd med den! Og jeg har crappy gear.... Sikkert mange som heller ville flytta poengene fra fire, og noen fra frost til arcane for å få imp. counterspell, men jeg synes ikke de 15 andre poengene i arcane er verdt det... Impact er VELDIG kjekt noen ganger, siden den proccer av molten armor, pluss at fireblasten din rekker lenger, og har kortere CD. Prøvd et lass med builder, men går alltid tilbake til denne....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...