Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke stamina ved aoe grinding. Hvor mere spelldamage man har, hvor mere skade gjør man med aoe.

Streng tatt er jo en caster ranged, man skal ikke stå inne i gruppa og bruke arcane explotion.

Stamina kun nødvendig i pvp og på noen 25 man bosser.

Gimper man spelldamagen sin til fordel for intell går man feil vei.

Lenke til kommentar
Trenger ikke stamina ved aoe grinding. Hvor mere spelldamage man har, hvor mere skade gjør man med aoe.

Streng tatt er jo en caster ranged, man skal ikke stå inne i gruppa og bruke arcane explotion.

Stamina kun nødvendig i pvp og på noen 25 man bosser.

Gimper man spelldamagen sin til fordel for intell går man feil vei.

Så den In frost we trust filmen, er en guide til hvordan levle med AoE-grinding, of the eagle, altså stamina og intellect gear var anbefalt..... Alt jeg vet om det, tok det for god fisk jeg...

Lenke til kommentar
Anbefaler sterkt å gå for Stamina / Intellect mens du levler med Mage Armor. Litt spirit skader heller ikke. +dmg kommer av seg selv mens du får bedre gear fra quest og instancer. Under leveling er minimere nedetid pri #1 hvis du vil fortest mulig til 70.

 

Nå snakker du tull. Den desidert kjappeste måten å levle på er å skaffe mye frost eller firedamage. Ja, du har mindre mana- og healthpool, men hva gjør det? HP er ikke en faktor når du levler mage, mens mer mana betyr lengre downtime(ja, du må sitte og drikke lenger, men ikke like ofte som med damagegear, så det går ca. opp i opp)

Du gjør derimot mye mer damage med feks. 100spelldamage.

 

hehe, for den er lett og få tak i og er bedere en dem eg har nå^^

 

Latterlig dårlig trinket da :p Ikke verdt å farme for den, det er to gode trinkets som er superlette å skaffe i outlands. Den med spelldamage fra Zangarmarsh og

den med spellcrit og on-use damage fra Hellfire.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Kan skrive under på at +dmg eier til levling. Husker jeg kjørte totalt kompromissløs sammensetning av items "of fiery wrath" sålangt det var mulig, og ofte kunne jeg one-shotte mobs med pyro. Går bra unna da. Man tåler jo ingenting, men jeg spiller ikke pvp noe særlig uansett, så stam var unødvendig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...