Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Looks er egentlig litt irrelevant. Hva folk synes ser bra ut er ulikt men det jeg er ute etter er om jeg burde ta staffen for mer critt noe som er litt nerf pga resilience men det uansett en betraktelig økning av min critt chance. Med MH og OH får jeg mer resilience og spell damage enn det jeg får med staffen. Dette kan tenkes litt irrelevant men så er det greit med rask dagger når jeg slår ned grounding totems en med en treg staff.

Men på den andre siden koster MH og OH mer en staffen og jeg har et lite mål om å kunne kjøpe vengeful gloves ved S3 start. Har 4k poeng nå.

Lenke til kommentar

Invisibility: Nei, det går fint om det ikke er mobs som har detect invisibility.

 

Arcane Blast: Spell som brukes på single target.

Arcane Explotion: Spell som brukes på flere targets, såkalt aoe. Begge brukes i pve, kommer ann på situasjonen og hvordan monster typer du kjemper mot.

Selv om du ikke har talents i arcane fungerer begge spells like bra.

Arcane Blast rank 1 får du først på lvl 64. Du burde jo ha hatt mer enn tid nok da til å lære deg forskjell på et aoe spell, og et singel target spell i løpet av så mange lvls. Låner du en mage, eller har du kjøpt den?

Lenke til kommentar
Hvorfor bruke Arcane Blast?

 

Nei, jeg spiller ikke mage.

 

Fordi man kan bli silenca på alle firespells. Mange tasser rundt med spellfire settet pga imba dmg og det gir også arcane dmg. Og arcane blast gjør og skade bare du får fyrt opp 3 stk slik at du har ganske kort cast time. Men til vanlig som fire (pve nå) så er det scorch + fireball + fireblast en gjerne bruker.

Lenke til kommentar
Hvorfor bruke Arcane Blast?

 

Nei, jeg spiller ikke mage.

 

Fordi man kan bli silenca på alle firespells. Mange tasser rundt med spellfire settet pga imba dmg og det gir også arcane dmg. Og arcane blast gjør og skade bare du får fyrt opp 3 stk slik at du har ganske kort cast time. Men til vanlig som fire (pve nå) så er det scorch + fireball + fireblast en gjerne bruker.

med 3 debuffs koster vel en AB nesten 1k mana per stk :s

Lenke til kommentar
AB sluker mana ja. Jeg har nesten aldri brukt den inntil noen sa "alle arcane-mager bruker AB istedet for Frost/FB).."jaha? hvorfor det?" tenkte jeg. Og lurer fortsatt.

bra dps med manapots og shadowpriest(i gruppa) og ikke minst, varierende!

 

2xAB - AM - 2xAB og AM hver gang clearcasting proccer(ekstra critchance på alle "skudda")

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Jeg vil bare stikke innom for å si at mage's fasinerer meg. Traff på en mage her om dagen i Raven Hill, han var lvl 25 og hadde 7-9 fiender på lvl 24-26 på seg. Det var fasinerende å se hvordan de falt som fluer alle sammen omtrent samtidig like før de kom frem til han. Jeg er en tilhenger av AoE spells og bruker dem selv når jeg har sjansen om jeg har noen. Vurderer å starte opp en mage for å gjøre det i stor skala.

Lenke til kommentar
AB sluker mana ja. Jeg har nesten aldri brukt den inntil noen sa "alle arcane-mager bruker AB istedet for Frost/FB).."jaha? hvorfor det?" tenkte jeg. Og lurer fortsatt.

bra dps med manapots og shadowpriest(i gruppa) og ikke minst, varierende!

 

2xAB - AM - 2xAB og AM hver gang clearcasting proccer(ekstra critchance på alle "skudda")

 

AB x3, AM, Scorch er en mye bedre rotasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...