Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg nevnte problemet med at folk bryter sheepingen så er det jeg snakker om mobs som er markert med icon for sheeping.

Om en bare hiver avgårde en polymorph så skjønner jeg jo at folk kan komme til å ta samme mobben.

 

Min erfaring er at det er en del spillere som ikke helt vet hva som bryter sheeping og da er det veldig greitt å kunne enkelt forklare dem hva de gjør som ødelegger. Min erfaring er at det vanligvis ikke er vond vilje, men mer at de ikke er klar over det.

 

Har forsøkt å lete etter CCBreaker som noen nevnte her, men finner den ikke som egen download noe sted. Fant den som en del av en compilation (No remorse 2.2) på curse, men sleit litt med å få den til å virke uten resten av pakka, så det er vel noen avhengigheter der som jeg ikke helt har skjønt.

Den er åpenbart ikke helt testet for 2.2 da .toc fila jo sier 2.1 (## Interface: 20100), selv om de sier at pakka er klar for 2.2.

 

Noen som vet hvor en finner CCBreaker som stand-alone addon?

9618155[/snapback]

 

 

http://files.wowace.com/CCBreaker/CCBreaker-r49845.6.zip <- den jeg bruker :) funker fint den

 

 

edit: om du trenger noe annet -> http://files.wowace.com/index.html wowace is the way to go

Endret av Dwagon
Lenke til kommentar

Arcane var koselig "back in the days" men nå er det mest for å nå arcane power talenten eller pressence of mind talenten, fire og frost er dær du bør sette talent.

 

Siden det er du ikke har så mange avstandsangrep som er arcane ;)

 

hva du velger av frost og fire er mest hva du selv mener du vil like, fire for høye tall og mye morro, frost for å dø mindre :)

Lenke til kommentar
Noen spesifikke addons jeg burde ha som mage?

 

http://www.curse.com/downloads/details/6533/

 

Den er veldig kjekk, den gir deg muligheten til enkelt å fortelle raids, party, yells, says hvor mye vann og mat du har på lager. Det kommer også ett ekstra vindu opp i trade slik at du enkelt kan legge til flere stacks med vann og mat. MIndre trykking. Gir også autoreply til folk som faktisk sier takk.

Lenke til kommentar

For all del, ikke skaff deg den addonen som gir ut mat og vann til alle som trader deg i raids/instances. Brukte den en stund før, og når de fant ut jeg brukte den, kunne de ikke dy seg, så de tradet med MANGE ganger, rett før fighten så jeg var tom for mat og vann osv :p

Men den gjorde jobben med det forrige guildet, som var litt mere serriøs.

Lenke til kommentar
For all del, ikke skaff deg den addonen som gir ut mat og vann til alle som trader deg i raids/instances. Brukte den en stund før, og når de fant ut jeg brukte den, kunne de ikke dy seg, så de tradet med MANGE ganger, rett før fighten så jeg var tom for mat og vann osv :p

Men den gjorde jobben med det forrige guildet, som var litt mere serriøs.

 

Den gir ikke ut mat sånn uten videre. Den gjør det bare lettere for deg å gi vann til de som spør. Veldig kjekt i instance og raid synes jeg. Folk ser hvor mye vann/mat du har tilgjengelig og du kan lettere gi flere stacks. Det er ikke sånn at den deler ut til alle som åpner trade.

Lenke til kommentar
Hm Hvordan tror dere 31/30/0 hadde fungert i Pvp? hadde vært litt fancy å prøvd det for en dag istedet for 17/0/44

Antar det blir en http://www.wowhead.com/?talent=of0E00fzLGzZxgGzc0cox da.

Problemet er at du blir jo en av de AP magene som jeg synes ikke duger så veldig bra lengre pga folk har mer stam enn før. Du mister også muligheten til å overleve lenge siden du ikke har Ice Block.

 

Men faen heller, AP+PoM er jo gøy! :D Prøv den bare for morro skyld. Litt variasjon er ikke så ille :)

Lenke til kommentar

Har nettopp rollet en AoE frost mage, er utrolig gøy! Ble nesten for lett når jeg fikk Cone of Cold i går. Vi er to kamerater som planlegger å spille en del sammen. Siden det virker lett tenkte vi at en av oss skulle rolle fire med imp. flamestrike og blast wave etc, noen som har tanker rundt dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...