Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter ofte med at folk bryter sheepingen min når jeg går instances med randoms.

 

Ofte synes jeg det er litt vanskelig å se hvem det er som gjør det og ofte er det uvitenhet som gjør at de ødelegger.

Vet at jeg kan lete igjennom combat loggen for å se hva det var som brøt sheepingen, men synes at dette er litt tungvint og det passer ofte ikke så godt å sitte å scanne combat logg når en instance står på som verst.

 

Finnes det en addon som kan rapportere noe om hva som brøt sheepingen?

Dvs hvem eller hvilket spell eller DoT som var årsaken.

Lenke til kommentar
Sliter ofte med at folk bryter sheepingen min når jeg går instances med randoms.

 

Ofte synes jeg det er litt vanskelig å se hvem det er som gjør det og ofte er det uvitenhet som gjør at de ødelegger.

Vet at jeg kan lete igjennom combat loggen for å se hva det var som brøt sheepingen, men synes at dette er litt tungvint og det passer ofte ikke så godt å sitte å scanne combat logg når en instance står på som verst.

 

Finnes det en addon som kan rapportere noe om hva som brøt sheepingen?

Dvs hvem eller hvilket spell eller DoT som var årsaken.

9604181[/snapback]

Jepp, det finnes. Husker ikke hva den het tho.

Lenke til kommentar
Sliter ofte med at folk bryter sheepingen min når jeg går instances med randoms.

 

Ofte synes jeg det er litt vanskelig å se hvem det er som gjør det og ofte er det uvitenhet som gjør at de ødelegger.

Vet at jeg kan lete igjennom combat loggen for å se hva det var som brøt sheepingen, men synes at dette er litt tungvint og det passer ofte ikke så godt å sitte å scanne combat logg når en instance står på som verst.

 

Finnes det en addon som kan rapportere noe om hva som brøt sheepingen?

Dvs hvem eller hvilket spell eller DoT som var årsaken.

9604181[/snapback]

Jepp, det finnes. Husker ikke hva den het tho.

9608778[/snapback]

 

 

CCbreaker :)

Lenke til kommentar
Ja, det finnes noen duster som bare hakker rundt seg og ikke gidder å engang registrere at magen fortvilt prøver å sheepe noe. Noe som går an er jo å få leder til å markere den som skal sheepes med kryss, men det er jo litt tungvint i lengden.. evt avtale hva man sheeper/ikke sheeper.

9608851[/snapback]

 

Det er jo normal prosedyre det å markere hva som skal sheepes, sappes osv.

Lenke til kommentar
Ja, det finnes noen duster som bare hakker rundt seg og ikke gidder å engang registrere at magen fortvilt prøver å sheepe noe. Noe som går an er jo å få leder til å markere den som skal sheepes med kryss, men det er jo litt tungvint i lengden.. evt avtale hva man sheeper/ikke sheeper.

9608851[/snapback]

 

Det er jo normal prosedyre det å markere hva som skal sheepes, sappes osv.

9610343[/snapback]

 

Skulle tro det. Det største synderen de gangene jeg har opplevd at sheep blir brutt er hunters. Multishot eller hva det nå heter har ofte tatt ut sheeps som jeg har ansvaret for.

Lenke til kommentar
Det nytter jo ikke å bare begynne å sheepe en mob uten å si fra til de andre FØR angrepet starter at "Jeg sheeper alten til høyre".

9614075[/snapback]

 

 

På serveren jeg spiller så er det vanlig med måne og stjerne for sau, mens blå firkant for trap, grønn trekant for mc osv ... Det hjelper lite det når folk ikke klarer å følge med på det som skjer rundt dem.

 

Aner heller ikke hvor mange ganger jeg har funnet "mitt" target full av dot-er. Enkelte er bare helt håpløse.

Lenke til kommentar

Når jeg nevnte problemet med at folk bryter sheepingen så er det jeg snakker om mobs som er markert med icon for sheeping.

Om en bare hiver avgårde en polymorph så skjønner jeg jo at folk kan komme til å ta samme mobben.

 

Min erfaring er at det er en del spillere som ikke helt vet hva som bryter sheeping og da er det veldig greitt å kunne enkelt forklare dem hva de gjør som ødelegger. Min erfaring er at det vanligvis ikke er vond vilje, men mer at de ikke er klar over det.

 

Har forsøkt å lete etter CCBreaker som noen nevnte her, men finner den ikke som egen download noe sted. Fant den som en del av en compilation (No remorse 2.2) på curse, men sleit litt med å få den til å virke uten resten av pakka, så det er vel noen avhengigheter der som jeg ikke helt har skjønt.

Den er åpenbart ikke helt testet for 2.2 da .toc fila jo sier 2.1 (## Interface: 20100), selv om de sier at pakka er klar for 2.2.

 

Noen som vet hvor en finner CCBreaker som stand-alone addon?

Endret av OlavHW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...