Skogslik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvor er det best og AEO Grinde for mage lvl 70? tenker på grinding ag gold, sparer til Epic Flying mounth Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Levler opp en mage for øyeblikket no. Har specca fire, etter å ha levla opp til 40+ som frost. Fire gir meir skade, og når eg levler ilag med en shammy så er det ikkje noke stress. Aoe grinding driver eg fint lite med anyway, mobsa går fort nok ned uansett. Castermobs kan 2-shottast med litt crit+ignite. Er 52 no for øvrig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg respecca ikke til frost før jeg var lvl 60. Følte ikke jeg ville få noe ut av frost før jeg hadde nok talent points å bruke. Etter å ha vært frost i 2,5 evigheter frem til lvl 70 (and beyond), respecca jeg til Full Arcane istedet. Artig med Slow Må ha litt variasjon ellers blir man bare drittlei av å trykke samme tastene hver gang man dreper en mob/player. Endret 1. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan Blizzard critte? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har nå en mage på lvl 39. Lurer på hva som er best med lvl'ing? Frost eller Fire? Har hørt at Fire har mest DPS men frost har best survive-ability. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Prøv begge og bestemt selv. Jeg foretrekker fire, men kom bare til 60. Magen er midlertidig pensjonert. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 levler du ilag med noken syns eg fire funker best. Gikk tungt i fire treet til eg kunne sette tilstrekkelig med poeng i arcane treet til at det blei noke utav det. kommer til å gå for en 40/21 Arcane/fire spec når den tid kommer =) Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Duger frost til lvl'ing selv om man ikke AOE-grinder? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Klart det funker. Og du har vel kanskje også større overlevelsesmuligheter med frost "if shit hits the fan". Om du puller 4 mobs istedet for 1 og slikt ^^ Edit: Og Water elemental er det verste som finst i pvp sammenheng. Faen så den skada altså Endret 16. september 2007 av Whiteshit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Frost funker finfint på vanlig questing også. Veldig praktisk å nesten alltid drepe en mob før han kommer frem til deg. Og kommer han helt frem, Frost Nova og gå tilbake til max range og nuke videre med frostbolt. Bruk også Fireblast når den er tilgjengelig for litt ekstra burst damage. Når du kommer så langt at du får Ice Lance, blir det enda bedre, fordi den gir masse ekstra skade på targets som er frozen (med frost nova f.eks.). Man rekker å få av en frostbolt og så en ice lance på rad før frost novaen brytes. Mao dobbel damage. Arcane missiles bruker man nesten aldri, det tar for mye mana og du blir stående og channel'e, som betyr at du er sårbar hele tiden. Endret 16. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tenkte bare å informere om denne. Den var hvertfall ny for meg # Old Hillsbrad Foothills * During the final boss fight against the Epoch Hunter you can steal his Disrupt Magic debuff. This prevents all of your pretty buffs from being removed, and as an added bonus it will remove any beneficial buffs that the boss has. http://www.wowwiki.com/Spellsteal Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tenkte bare å informere om denne. Den var hvertfall ny for meg # Old Hillsbrad Foothills * During the final boss fight against the Epoch Hunter you can steal his Disrupt Magic debuff. This prevents all of your pretty buffs from being removed, and as an added bonus it will remove any beneficial buffs that the boss has. http://www.wowwiki.com/Spellsteal 9515185[/snapback] Er litt plagsomt uansett, siden han bruker den spellen ganske så ofte under fighten. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Tenkte bare å informere om denne. Den var hvertfall ny for meg # Old Hillsbrad Foothills * During the final boss fight against the Epoch Hunter you can steal his Disrupt Magic debuff. This prevents all of your pretty buffs from being removed, and as an added bonus it will remove any beneficial buffs that the boss has. http://www.wowwiki.com/Spellsteal 9515185[/snapback] Spellsteal er nyttig i mange situasjoner. for eksempel er det enkelte mobs i Botanica som har en +295 spell damage buff som man kan stjele. Ellers er den fin til å fjerne Healing over Time buffs fra mobs, for eksempel prestene i Gruul's Lair caster av og til Renew, som tikker inn 20 000 hp per 3 sekund. jeg bruker som regel å teste nye mobs om der er noe å stjele. om der ikke er noe å stjele så får man bare en melding om at det ikke er noe å stjele, og det er bare å begynne å caste frostbolt/fireball/whatever rett etterpå. Men om du får stjelt noe, så kommer det den vanlige 1.5 sekunds globale cooldownen. edit: la til noe Endret 18. september 2007 av Leken Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Eller bare ha oppe detect magic, så ser du om han buffer seg underveis eller noe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er det noen som har noen tips om hva som er best for en mage når det gjelder hit rating vs crit rating? Dette gjelder forøvrig for raiding gear. Så hva som gjelder for PVP er ikke så viktig. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Du bør jo ha en god blanding da. Crits er jo alltid kos. Lenke til kommentar
HAT Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Stack +hit til du er på 99% hit chance. Så kan du gå for +crit, men +dam vil nesten alltid hjelpe deg mer, viss du raider med de vanligste buildene. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er det noen som har noen tips om hva som er best for en mage når det gjelder hit rating vs crit rating? Dette gjelder forøvrig for raiding gear. Så hva som gjelder for PVP er ikke så viktig. 9523746[/snapback] for å gjøre maximal skade mot raidbosser anbefales det å nå hit cap'en, dvs du som level 70 må nå en Spell Hit Rating på 16%. 3/3 i Elemental Precision (gjelder Frost og Fire mages) pluss 164 i Spell Hit Rating, og du er der. Arcane har jeg dessverre ikke satt meg inn i, men de 16% gjelder uansett. så det er bare å skaffe så mye som mulig fra Talenttreet og gjøre opp for resten i gear og gems. for å si det sånn, crit hjelper ikke mye om du ikke klarer å treffe noe Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er det noen som har noen tips om hva som er best for en mage når det gjelder hit rating vs crit rating? Dette gjelder forøvrig for raiding gear. Så hva som gjelder for PVP er ikke så viktig. 9523746[/snapback] Arcane har jeg dessverre ikke satt meg inn i, men de 16% gjelder uansett. så det er bare å skaffe så mye som mulig fra Talenttreet og gjøre opp for resten i gear og gems. for å si det sånn, crit hjelper ikke mye om du ikke klarer å treffe noe 9525891[/snapback] arcane har samme som shadowpriests, 10% hit fra talents, så man trenger bare 76 hitrating for å nå cap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå