GtReBra Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ok ddawg sitt build er ikke akkurat det beste til PvP, Til pure PvP ville jeg heller tatt 0/5/56 eller 0/7/54. Bruker selv 0/7/54 som er veldig bra i arena og bg's. Du kan også gå helt opp i 12 poeng i fire sånn at du får Burning Soul for scorch spam i en stand-off mot en annen mage etc. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg.... Jeg ble nettop drept av en warrior. Jeg trodde han var død, men han hadde 5% igjen, kunne jo ha brukt ice block eller blink. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Aah, i ettertid ser jeg at jeg ikke hadde ice armor på. Drepte han når jeg spawnet og han corpse campet meg, og når han prøvde å drepe meg når HAN hadde 50% HP i utgangspunktet. Jeg begynte å lure hva Blizzard hadde gjort for å la en warrior vinne over en mage. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du mener han drepte avataren din i dataspillet World of Warcraft, han drepte jo ikke DEG. Du sitter jo her. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Du mener han drepte avataren din i dataspillet World of Warcraft, han drepte jo ikke DEG. Du sitter jo her. 9204832[/snapback] ............................. anyways.. Kan man raide som frost? eller krever de fleste guilds at man kjører fire? Fire har jo best dps, men liker frost bedre, WE <3 Endret 4. august 2007 av saimon Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) hei dere om noen smart mager her kan hjelp meg litt jeg er : http://armory.wow-europe.com/character-she...beard&n=Calista har den build : http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310235013201051 Start å spill igjen etter litt avbrekk,og guild tok tur inn shadow lab så fikk jeg lav dps si de. noen tips? Endret 5. august 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) The first thing Mages have to do in a raid is make water. There are Soulwells. Will there be a Muffin factory?Yes. Water and muffin creation like the Soulwell is incoming. Rejoice mages! (Kilde: Blizzcon) Endret 5. august 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 The first thing Mages have to do in a raid is make water. There are Soulwells. Will there be a Muffin factory?Yes. Water and muffin creation like the Soulwell is incoming. Rejoice mages! (Kilde: Blizzcon) 9210105[/snapback] Takk gud! Lenke til kommentar
Ihvon Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 anyways.. Kan man raide som frost? eller krever de fleste guilds at man kjører fire? Fire har jo best dps, men liker frost bedre, WE <3 9205618[/snapback] Jeg raider som frost og det går helt fint. Gjør dps lik de litt dårligere fire-magene i guilden. Kommer vel litt an på hva guilden din krever. Var arcane frost en stund, gøy det og, men om du er alene, så er deep frost bedre. Har du derimot en mage med winter's chill, så kan arcane frost være bedre for raids ved at han gir det 10% crit gratis. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fult mulig å raide med frost, det behøver du ikke tenke på. Men det kan være at enkelte encounters dere kommer til krever maks dps, og da er fire veien å gå. Lykke til videre med raiding. Lenke til kommentar
smy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 du kan prøv sånt frost-dps build jeg hørt om 40/0/20 si de er frost-dps Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 40/0/20 er jo ikke akkurat full-frost. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) anyways..Kan man raide som frost? eller krever de fleste guilds at man kjører fire? Fire har jo best dps, men liker frost bedre, WE <3 9205618[/snapback] Med masse + spellhit og nærmere 1000+ frostdmg er frost ganske bra i PVE Endret 8. august 2007 av Eclipse2k Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor anyways..Kan man raide som frost? eller krever de fleste guilds at man kjører fire? Fire har jo best dps, men liker frost bedre, WE <3 9205618[/snapback] Med masse + spellhit og nærmere 1000+ frostdmg er frost ganske bra i PVE 9235366[/snapback] Skal man raide med frost bør man ha et arcane/frost build som f.eks dette: 40/0/21 Med dette buildet henger man iallefall ikke alt for langt bak fire mages Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal respece nå, men vet ikke om ejg skal ta Arcane Instability eller Pyromaniac. Så det er denne vs. denne Noen tanker? Er raiding som er greia. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal respece nå, men vet ikke om ejg skal ta Arcane Instability eller Pyromaniac.Så det er denne vs. denne Noen tanker? Er raiding som er greia. 9244160[/snapback] Ingen Spell Power? Kjør no slikt: http://www.wowhead.com/?talent=obhE00fzLGzbZxg0zrcf0h Eller: Lær deg Arcane mage, blodimba. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Slags spec er det der ? :S Fult av 2/3 talents Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Må ofte det for å ha nok points til å nå langt ned i talent treet når det blandes kategorier i en build. Tar bare akkurat så mye man trenger i hver rad for å komme videre. Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 40/0/21 er så kalt frost-dps-raid build Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå