Fixit Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hei! Vurderer å klokke systemet mitt (se sign) og vil gjerne ha litt input på hvor mye jeg kan kjøre opp. Vil ikke presse maks, men ha et stabilt system uten enorm varmeutvikling. Er ikke veldig erfaren på dette området og tar imot alle innspill Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har nylig klokket min 3500+ til 2.6ghz. d som er så rart at etter jeg har kjørt ''torture test'' i 30min kom jeg ikke over 40grader:S Bruker OTTC jeg har samme hovedkort som deg. Multiplier: 11x HTT : 236 CPU voltage: 1.4375V Si ifra hvor mye du klarer å klokke stabilt da.. har ikke prøvd å klokke så mye jeg klarer Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har nylig klokket min 3500+ til 2.6ghz.d som er så rart at etter jeg har kjørt ''torture test'' i 30min kom jeg ikke over 40grader:S Bruker OTTC jeg har samme hovedkort som deg. Multiplier: 11x HTT : 236 CPU voltage: 1.4375V Si ifra hvor mye du klarer å klokke stabilt da.. har ikke prøvd å klokke så mye jeg klarer Ser bra ut dette, skal teste så fort som mulig. men har litt dårlig med tid, nettopp blitt pappa... Har du justert mem.voltagen noe? Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 nei,har ikke stilt på mem.voltagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå