Getchoo Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg bruker et ATI Radeon, og jeg spiller en del cs. I spillet blir våpene rundere enn vanlig. Brukte GeForce2 GTS før, og der var det normalt. Finnes det en fiks til dette? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Forklar mer... Hva heter kortet? (mer) Hva mener du med rundere ? Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 kan du ikke teste den ati patch fixen her da http://www.counterstrikeshome.de/updates.php3 står på tysk da, men ser ut til å fixe ati problemer. Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 de nyeste ati kortene har jo TruForm, som skal gi rundere modeller, og CS støtter dette. men som en annen spurte om hvordan runde? hvis de er runde sånn at det ikke er noen stygge firkanter er det vel bra. men hvis det er som ballonger er det dumt. Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Har radeon selv og synes effekten er litt tøff jeg :smile: Men du kan skru av truform ved og skrive noe sånt som npatchX X=verdi 1,2,3,4, osv Eller var det _npatchX, n_patch husker ikke helt :smile: Du får bare prøve deg fram bruk tab og smurf gjennom komandoene i konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå