abene Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 OpenOffice Beta 2 sluppet Beta 2 av den populære kontorpakken OpenOffice.org 2.0 ble sluppet i går. Den kommer blant annet med et nytt brukergrensesnitt. Betaversjonen slippes på 11 språk, også på norsk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Lastar ned Linux-utgåven no. Har fulgt med på kvar utgåve av OpenOffce sidan 1.9.x og det ser svært lovande ut. Windows-versjonen virkar forøvrig veeldig lik på Office 2003. Foreldra mine oppdaga ikkje nokon forskjell verken på funksjonar eller grensesnitt. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Då var den lagt inn, og kan sei at den er merkbart raskare enn 1.9.122. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Genialt. *Laste ned.* Hvem trenger microsoft office når en har OpenOffice? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er det noen som vet når den endelige 2.0-versjonen er ferdig? Det har vært flere beta-versjoner, og jeg bruker en av dem. Jeg skal nok prøve den nye snart. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er den nynorske versjonen av beta 2 for Windows klar? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hvem trenger microsoft office når en har OpenOffice? Aner ikke.. Open Office er et glimrende initiativ. Man kan jo spørre seg om ikke MS sin Office er en smule overpriset (ca 1200 for studentutgaven, og 4300-5300 kr for fullversjonen for ikke-studenter) når OpenOffice klarer å lage et konkurransedyktig produkt til trolig en bitte liten brøkdel av prisen. I praksis regner jeg med utgiftene til OpenOffice er i størrelseorden en femtilapp til en hundrelapp per lisens. Penger som vi brukere ikke ser noe til, men som må være i omløp i kulissene for å organisere og produsere Openoffice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå