Chas Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg lurte på om et nytt skjermkort ville være nok til oppgradere PCen, slik at den holder et år til, eller om systemet i seg ville være en flaskehals. Tenker da på spill som BF2 (som nå er fullt i artifacts), og fremtidige spill som Fear, Elder Scrolls: Oblivion og Stalker. Jeg har nå: AMD Athlon64 3000+ (som er 2.0ghz, i motsetning til hva de nye CPUene med samme navn er) Epox 8hda hovedkort (som ikke har PCI Express) 1gb Corsair Value S PC4200 minne PowerColor Radeon 9800Pro 128mb Jeg har ikke planer om å bruke så veldig mye penger på nytt kort (2000-2500), men om noen har noen forslag eller kommentarer, hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette kortet har blitt satt helt sykt ned i pris!: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300895&cks=PRL Til 2300 kr kan du kjøre bf2 på full grafikk og mer! Det går ikke helt "laggfritt på fear, men det er det bare de aller beste pci-e kortene som kan! Du trenger ikke kraftigere prosessor for å kjøre bf2 osv laggfritt, hvis du har på 1280x1024 i oppløsning er det nesten bare skjermkort som jobber! I fear kan det bli litt i det minste laget for helt full grafikk. Får ca 6000 poeng med dette kortet i 3dmark 05 (klokket) , med en 3000+ ville du sikkert fått ca 5500 poeng (overklokket!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå