SiR0 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Windows-mobiler med Wi-Fi Qtek lanserer i dag fire nye mobiltelefoner for det norske markedet. Tre av de nye modellene kommer med støtte for EDGE og har innebygget mottaker for trådløse Wi-Fi nettverk. Sistemann kommer med fullblods 3G og trykkfølsom skjerm. Vi har detaljene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Glimrende artikkel! Eneste jeg trenger å vite nå er prisene, slik at jeg vet hvilken av de jeg skal kjøpe Operatisystemet skal også være helnorsk, fra menyer til T9-ordlister.Helt sikker på at dette? Er stygt redd dette kun gjelder ordlistene Tidligere Windows Mobile OS har jo kun vært tilgjengelig i et par språk... Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Qtek 9100 blir 100% norsk Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Glimrende artikkel! Eneste jeg trenger å vite nå er prisene, slik at jeg vet hvilken av de jeg skal kjøpe Operatisystemet skal også være helnorsk, fra menyer til T9-ordlister.Helt sikker på at dette? Er stygt redd dette kun gjelder ordlistene Tidligere Windows Mobile OS har jo kun vært tilgjengelig i et par språk... nja, Mpx220 var jo oversatt til Norsk i menyene Lenke til kommentar
Svenny Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det står i artikkelen at den ikke støtter Blåtann. Dette får jeg ikke til å stemme med tidligere spesifikasjoner. Noen som vet hva som er riktig? Jeg har nemlig en svinedyr Blåtann GPS som jeg gjerne vil få brukt.... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ooooh... 9100 så virkelig bra ut. Men S100 hadde jo 2,5mm jack for hodetelefoner (ja, 2,5mm ikke 3,5mm). Har 9100 også det? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Når 640x480 blir standard på telefoner så begynner vi å snakke... Lenke til kommentar
akerb Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan dere ta og få rettet artikkelen? Telefonen har definitivt bluetooth, i følge ALLE ANDRE enn Amobil Lenke til kommentar
voluz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan dere ta og få rettet artikkelen? Telefonen har definitivt bluetooth, i følge ALLE ANDRE enn Amobil Thank god om det stemmer. Det var det eneste som hindret telefonen i å være komplett.. D.v.s. nesten da.. hadde jo ikke skadet med radio og 3G... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Selv Qtek skriver jo spesifikt at 9100 har Bluetooth, så lurer litt på hvor amobil.no har fått det fra at den ikke har det? Bare en måned til den kommer visstnok... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Selv Qtek skriver jo spesifikt at 9100 har Bluetooth... Har du en link til den sida? Finner ingen spesifikasjonsside, jeg... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Selv Qtek skriver jo spesifikt at 9100 har Bluetooth... Har du en link til den sida? Finner ingen spesifikasjonsside, jeg... www.qtek.no --> klikk på pressemeldingen ved pdaen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Veldig imponerende storslipp fra Qtec, og en fin artikkel. Det er hyggelig for lesere å kunne få et lite innblikk i Windows Mobiles muligheter før de kommer videre til produktene. Personlig synes jeg Qtek har tatt seg et steg opp nå. Det er virkelig gledende å se at de har gått over til QVGA og VGA oppløsninger. Det er dog litt leit at de ennå ikke har noen ordentlig kameratelefon. Det er synd for de som ønsker seg både WM og ordentlig bra mobilkamera. Imponerende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg