Caliber Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hei. Jeg er på jakt etter noen billige vippebrytere i krom til casemod'en min, noen som vet hvor jeg kan skaffe slike? Ta gjerne en titt på mod'en min her; ~Prosjekt ALUminous~ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Den moden der liker jeg Vet desverre ikke hvor du kan få tak i det.. prøv google, ebay.... Rart de ikke har på microplex forresten. de er jo ledende på casemod.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Den moden der liker jeg Vet desverre ikke hvor du kan få tak i det.. prøv google, ebay.... Rart de ikke har på microplex forresten. de er jo ledende på casemod.. Enig, de har vippebrytere i alle farger av plast, men ikke en eneste kandidat jeg frivillig ville implementert i mod'en min. OT: Post gjerne et innlegg hvis du gidder! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Den moden der liker jeg Vet desverre ikke hvor du kan få tak i det.. prøv google, ebay.... Rart de ikke har på microplex forresten. de er jo ledende på casemod.. Enig, de har vippebrytere i alle farger av plast, men ikke en eneste kandidat jeg frivillig ville implementert i mod'en min. OT: Post gjerne et innlegg hvis du gidder! Det skal jeg med glede gjøre vettu;) Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) ELFA har kromme vippebrytere. gå inn å søk etter produktnr: 35-305-16, så finner du der. alternativt går du i menyen inn under "elektromekanikk/pneumatikk" -> "strømbrytere" -> "vippestrømbrytere" -> "Vippströmställare, miniatyr". enkelt og greit Endret 30. august 2005 av clubzoda Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 De har slike bryterer på Clas Ohlson og Bilxtra Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 De har slike bryterer på Clas Ohlson og Bilxtra Nettopp, tok meg en tur innom clasern og skaffet meg 3 stk. i dag, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå