General_musa Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hei, har ett par Jbl E30 høttalere som jeg skulle hatt stativ til. jeg så på noen på komplett, men disse hadde AAAALT for liten toppflate. er det noen som vet om ett sted de selger slike, relativt billig(1000 og ned) som ville passet mine høttalere? de har bunnflate: 30,5cm X 21,3cm. (de er 38,1 høye og veier, 7,4 kg pr par.) (skulle helst hatt noe jeg kunne fyllt med sand for å få stabile.. de står litt utsatt til) takker for hjelp! Musa Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du skal få det eldste tipset i boka: Lecablokker. Dønn solide, helt døde og faktisk ganske dekorative hvis du fyrer telys inne i de tre hullene. Hvis du synes Leca i stua blir FOR Harry kan du feks sy et enkelt stofftrekk. Kjøp også inn en solid hobbyplate du skjærer til og legger under hver blokk. For å bygge litt mer i høyden kan du godt ha en del cm treverk mellom blokken og gulvet (lime sammen flere lag hobbyplate ?). Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 ble litt småharry ja.. og mine sykunnskaper er _noe_ begrenset.... skulle gjerne hatt ferdige.... ingen andre forslag? Musa Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 også interessert i dette, synes det blir litt villt å betale 1500,- ++ for et par stålstenger med sokkel.. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 siste forsøk, INGEN andre forslag? musa Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har selv hatt et par billige B-tech som jeg sandfylte. Fungerte helt greit, og jeg hadde en god del større høyttalere enn de du har. Kjøpte dem på Oslo Hifi Center. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) http://www.sovida.com/no/ Se under Lyd>Møbler. Kanskje det er noen som passer det? De har også billige stereorack der . Høytalerstativ i metall med sokkel i lakkert møbelplate. Høyde: 65 cm. Høytalerplatform: 16x16 cm. Sokkelplate 30x24 cm. Sølvfarget. Høyde: 65 cm Farge: Sølv 450,- Endret 31. august 2005 av arnizzz Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hvilken by er du i? hifiklubben i bergen har(ihvertfall hadde for kort tid siden) noen meget pene sorte stativ til gi-bort-pris (800,-)... bare madammen hindret meg i å kjøpe de til mine fremtidige bakhøytalere! Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 stemmer at hifi klubben har noen rimlige. men problemet er at de har så små topp plater.. vil ikke høttaleren bli ustabil da? Musa Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 aner ikke målene på stativene...men 30x20 er ganske stort, så høyttalerne dine blir kanskje for store for de jeg snakker om... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 stemmer at hifi klubben har noen rimlige. men problemet er at de har så små topp plater.. vil ikke høttaleren bli ustabil da? Musa Går veldig bra så lenge du ikke dulter mye bort i høyttaleren. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 hei, den skal stå vedsiden av inn\utgangs døra mi.. og den andre vedsiden(om ikke inni) skapet mitt... har litt begrenset med plass på denne hyblen.... Musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå