blinger Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Hei, har kjøpt meg nyett kamera og hjar lyst ti og legge inn det jeg har filmet på pc'en, jeg bruker da pinacle studio 9. men da jeg skal starte "capture" av filmen får jeg denne beskjeden: bilde under:... Endret 29. august 2005 av aleksuzzz Lenke til kommentar
blinger Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 hvor og hvordan får jeg åpnet den porten?? er det i routeren eller hvor skal jeg åpne den porten?? håper på svar Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Hei, "port" 1394 er det samme som i IEEE1394 som er firewire..... Det er problemer med å få kontakt med kamera ditt. Hvis kamera er koblet til, slått på i videoavspiller modus og koblet til er det mest sansynlig et driverproblem med kortet. Det kan fint indikere at det virker, men det finnes to windows drivere til firewire. Sjekk begge. Eller du kan også prøve å bytte pci port på firewire kortet hvis det ikke er onboard. Edit: Link http://en.wikipedia.org/wiki/IEEE1394 Endret 29. august 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Du har koblet til med firewire kabel og ikke USB kabel, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå