coolengan2002 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kom over en annonse på QXL, den går som følger: En Flott Packard Bell Billig!!! Den er standart www.packardbell.no i en flott stand, virker greit pusen min med installert nettkort og venter på Internett en ny god venn. Jeg kjøpte den for 2.5 år siden på 10.970 med forsikring. Jeg kjente ingen problem med den norske PC-n. Så er det flott kvalitet!!! Norton Antivirus oppdatert f.o.m. 2005 med abonnement medfølger! Microsoft produkter er installert for Windows XP, alt for studenter ved informatikk som vil programmere i Java, osv. Emballasje til Pc-n står under bord og venter på frakt. Ingen dyr hjemme!!!. Jeg røyker ikke. Er det noen her som kan fortelle meg hva dette individet selger? Bildene var av spesifikasjoner på en angivelig PC, bilde av ei katt og et bilde av en MS Windows XP Home-container. Finner den litt "morrosam" ^.^ Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kul annonse Men flytt den til en annen del av forumet, f.eks søppel e.l, for den hører ikke inn hos kjøp/salg delen.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hheeheehe. Fnis. *Humre* Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Flyttes fra "hjelp til kjøp og salg"-kategorien til humor. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det at han ikke røyker er godt å vite, men dumt å spørre. For hvem vil vel ha nikotin på tastene? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 noen som ikke er helt stødig på norsk ?? link til anonsen ? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19780785 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 noen som ikke er helt stødig på norsk ?? link til anonsen ? Jepp ! Du... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19782963 Han er veldig flink til å informere en potensiell kjøper at han IKKE røyker. Det står i alle annonsene hans, nesten. Herlig, herlig. Endret 30. august 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19782963 Han er veldig flink til å informere en potensiell kjøper at han IKKE røyker. Det står i alle annonsene hans, nesten. Herlig, herlig. Og dette lover godt: Jeg er en ærlig, seriøs og snill selger. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Haha samme bruker har lagt ut en annen vare for salg : http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19671755 Legg spesielt merke til spørsmålet som ble stilt, og hva vedkommende fikk som svar : Spørsmål fra Elisabet1 Lurer å hvorfor jakka er avbildet i gult når det står sort jakke? Svar fra selger jeg desverre ikke kjøpt ennå web-kamera og bruker helst skanner. Min jakke sitter slik flott på kroppen som den gule på bildet. Min er tøffere, foret. Endret 30. august 2005 av Lanka Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Dronningskjole for lange beina og store bryster, Str. M/L, Sort, Billig!!! Selger den billig pga. størrelse. Kjolen er lang, utrolig lekker, skreddersydd og pyntet av dekorative blomster. Det må sees! Jeg har den kjøpt på QXL for en kort stund siden. Dessverre passer størrelsen ikke. Men kjolen er flott! Jeg kan faktisk enkelt forandre den, men jeg vil ikke. Så kjolen er lekker!!! Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Og dette lover godt: Jeg er en ærlig, seriøs og snill selger. Jeg tror ikke du har noe å frykte fra en selger som ikle seg følgende (eller?): Kanskje det burde lages en bildeprofil av det handleglade kvinnfolkets innkjøp. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Spørsmål fra c_u_m8 Bare lurer sånn helt fra det blå: Har du brukt Babelfish for å oversette auksjonen til norsk? Svar fra selger Jeg bruker mye hodet mitt uten noen fish. lool ser på elkjøpkvitteringen at hu heter irina, høres ikke veldig norsk ut.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Spørsmål fra c_u_m8Bare lurer sånn helt fra det blå: Har du brukt Babelfish for å oversette auksjonen til norsk? Svar fra selger Jeg bruker mye hodet mitt uten noen fish. Det var dagens =P Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Spørsmål fra c_u_m8Bare lurer sånn helt fra det blå: Har du brukt Babelfish for å oversette auksjonen til norsk? Svar fra selger Jeg bruker mye hodet mitt uten noen fish. Det var dagens =P Enig der Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå