Forumforumforum Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 "Type 1 x IDE - integrert Kontroller grensesnittype ATA-100 Kanal antall 2" Betyr det at det er 2 greier til å koble kabler i på hk'et ? trenger å vite det, for jeg har 2 ide-disker + brenner. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 har aldri sett et hk med bare en ide.. ser for meg ut som om det er 2 stk, som hver er en port, som igjen hver tar 2 enheter. men hvilket hK er det snakk om ? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Mange nye hovedkort har bare en IDE, feks en del abit modeller. De støtter da bare 2 enheter, nok det synes jeg, og hvis man trenger mer så koster det godt under 200kr for et SATA->IDE adapter (slikt adapter følger også med noen hovedkort som har bare 1 IDE port, feks Gigabyte) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Det er i en shuttleboks, så veit ikke hovedkortet :S Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har du bilde da? Hva slags shuttle? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hvis det er en SATA utgang, kan du koble til brenneren eller en av diskene via en Abit SATA til IDE konverter(eller tilsvarende). Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 fant det ut men takk uansett ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå