Herr Brun Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 I sommer ble så vidt meg bekjent forumserverne oppgradert. Dette virker til å ha liten effekt. Forumet er nemlig forferdelig tregt! Det virker som at hver gang man tidligere opplevde at det tok lang tid å laste en side (eller enda oftere) får man en feilmelding om at forumet har for mye trafikk. Har trafikken blitt mangedoblet etter at serverne ble oppgradert eller er det et annet problem? Herr Brun Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Synes det går fort, ser man bort i fra de minuttene man opplever "for mye trafikk". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 QUOTE (Ingardj @ 29/08/2005 : 23:37) Synes det går fort, ser man bort i fra de minuttene man opplever "for mye trafikk". Nettopp. Det går veldig fort, men jeg opplever hele tiden "serveren har for mye trafikk". Det har ingen hastighetsproblemer, men det virker uhyre ustabilt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Merker ikke så mye til det. Synes forumet fungerer helt greit jeg. Betaler jo tross alt ikke noe for det. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ja, er faktisk litt enig med Herr Brun her. Virker rart at det dukker opp flere "Serveren har for stor trafikk til å gjøre det du ber om" nå enn det var før oppgraderingen av serverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg