Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg gadd ikke lese hele den grteien, men jeg kan si at hvær reise går frem i tid!... Da han reiste i tid for siste gang reiste han langt nok fram i tid for apene å utvikles seg på lik linje med oss i dag, og landet på samme planet... UTROLIG ENKELT! 1. tidsreise. lille apen reiser fram i tiden. 2. tidsreise. lille apes herre seiser etter, men ikke like lant frem i tid. 3. tidsreise. mester og lille ape(tror han va med) reiser inn i ormhullet igjen, for nokk en gang å reise fram i tid. WOLAH! Minner dere om at det var flere år siden ejg så denne filmen. Hvis han reiste tilbake i tid den 3. gangen(noe jeg ikke tror skjedde) må forandringene ha skjedd..... nei... beats me NEI! han reiste FRAM i tid på den siste tidsreisen. hvis ikke, hvordan ble da statuen av han onde apen lagd? Er det bare meg som ser enkelheten i dette? Ettersom vår heli ikke hadde noen ide om han reiste tilbake eller frem i tid, må det være slik... GOD NATT! Totalt bom.. (hvertfall litt...) les det som jeg postet eller den postet som det ble linket til hvis du vil vite hva som egentlig skjedde... Ahhh! nå fatter jeg... men får vi se at han onde apen reiser tilbake i tid? om ja, så hadde jeg glemt det. inrømm at jeg hadde en litt god eori.. enkel tho Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Man får egentlig ikke se at han onde apen reiser i tid (snakker om sluttsekvense), men man ser jo en statue av han. Kan være at han slapp ut av det skipet og utrydda elle menneksene. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 inrømm at jeg hadde en litt god eori.. enkel tho Den make'e jo ikke sence da... (ikke det du skriver der heller! ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 inrømm at jeg hadde en litt god eori.. enkel tho Den make'e jo ikke sence da... (ikke det du skriver der heller! ) Skal vi se utifra filmen "maker" min teori perfect sense. Om vi fikk vite at den siste tidsreisen gikk tilbake i tid i filmen, skal ejg heller innrømme nederlag. Men om vi ikke får vite at han drar tilbake i tid, er min teori mye mer solid. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Om vi fikk vite at den siste tidsreisen gikk tilbake i tid i filmen, skal ejg heller innrømme nederlag. Det er nemlig det vi gjør.. =) Hvis vi ikke fikk vite det, så hadde jeg gått ut i fra din teori jeg også, og ikke startet denne tråden... =) (for jeg la ikke merke til at ape-planeten hadde 2 måner, altså ikke jorden.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tror jeg skal se den filmen en gang til. Men hvordan får vi vite det da? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Veldig fett at de har faktisk fått folk til og lage teorier om en så utrolig DÅRLIG film som Planet of the Apes(Anno 2000). Den gamle var jo fet! "Get your stinking paws of me, you DAMN DIRTY APE!!" -Charlton Heston Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Men hvordan får vi vite det da? I skipet/pod'n han reiser i... Der står dato og årstall... Endret 3. september 2005 av klomp1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå