Gå til innhold

Ødelagt strømintak Hp pavilion

Anbefalte innlegg

Gjorde i dag et lite kupp, tror jeg. Kjøpte av en på jobben en HP zv5112EA pavillion for en meget liten sum. Maskinen fungerer, men for at den skal lade må dytte og holde strømkontakten meget hard på plass inn i maskinen. For å reparere dette skulle HP ha 9000,-. Så de som hadde denne før, kjøpte seg heller en ny. Men det jeg lurer på er om noen vet om det rett og slett er mulig å lodde på plass ledningen rett på hovedkortet? Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjorde i dag et lite kupp, tror jeg. Kjøpte av en på jobben en HP zv5112EA pavillion for en meget liten sum. Maskinen fungerer, men for at den skal lade må dytte og holde strømkontakten meget hard på plass inn i maskinen. For å reparere dette skulle HP ha 9000,-.

Prisen på den servicen ligger vel så høyt fordi hovedkortet byttes ved sånne feil. Men prøvde han ikke å reklamere på feilen?

Lenke til kommentar

Har vært borti det samma med min gode gamle hp-maskin, da løsna hele den pinnen du setter laderen på fra hovedkortet. Løsningen ble å åpne hele skiten (sykt hvor mange skruer de har klart å lure inn) og lime denne på igjen. Det var kun plastfestet som hadde knekt, ledningene satt fast. Det er absolutt verdt et forsøk ;)

Lenke til kommentar
Gjorde i dag et lite kupp, tror jeg. Kjøpte av en på jobben en HP zv5112EA pavillion for en meget liten sum. Maskinen fungerer, men for at den skal lade må dytte og holde strømkontakten meget hard på plass inn i maskinen. For å reparere dette skulle HP ha 9000,-.

Prisen på den servicen ligger vel så høyt fordi hovedkortet byttes ved sånne feil. Men prøvde han ikke å reklamere på feilen?

Vel tror nok ikke at det hadde gått gitt. Maskinen ser ikke ut, den mangler knapper, og den orginale ladereren som fulgte med er også fikset på. Så tror nok ikke at den hadde gått i mellom. Men det er ikke min feil at de prøvde. Får de om jeg får loddet på plass ledningen. Takk for mange fine svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...