Wice Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ja, topic? menneh, kjøpte meg pc i dag.. regnet egentlig at det var intrigert lydkort, men er det det? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Alle HK jeg har sett siste årene har hatt lydkort ja.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg trodde ikke det fantes nye (les: fra de siste par årene) hk uten integrert lydkort. Hvor kjøpte du pc`en, og hvilken maskin er det snakk om? (og hvilket hk?) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) ja, topic?menneh, kjøpte meg pc i dag.. regnet egentlig at det var intrigert lydkort, men er det det? 99.99% sikkert har hk integrert lydkort, med mindre du har kjøpt en gammel maskin.. Har du bygget den selv? isåfall må du installere driverne til lyden. Endret 29. august 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Wice Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Har bestilt fra komplett. i deler..er dette her.. Har ikke fått den enda Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Audio: Selectable 2, 6 or 8-CH audio from onboard RealTek ALC850 AC¡¦97 v2.3 compliant CODEC. Support Aux-In, CD-In, S/PDIF-in and S/PDIF-out Support Front panel audio for Mic-In and stereo Line-out only. (Front panel Line-out electrically shared with rear panel Line-out) Support Auto Jack Sensing for fool-proof audio device installation Support SPDIF Coaxial output. Support SPDIF Optical output Lenke til kommentar
Wice Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 for og ikke lage en ny post:er dette noe særlig? så det hadde fått ganske god tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå