Gå til innhold

...............................................

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooops.. trodde det programmet var rimelig infanterisikkert ;) Det er bare å velge filen, velge brenner om du har flere, justere ned hastigheten om du det ønsker, og trykke på "start"

Jeg kan jo ikke brenne mappa!

Det utsagmet skjønner jeg ikke helt... Ønsker du å brenne en mappe og får det ikke til? eller kan du av en eller annen grunn kun velge en mappe med BurnCDCC? Det har jeg aldri fått til :hmm:

En .iso fil er ikke en mappe, men et "cdrom-filsystem" i en fil. Ønsker du å brenne en mappe må du bruke et mer avansert brenne-program

Men jeg trodde du ville brenne en .iso fil. Om BurnCDCC ikke kan brenne den er det sansynlig at det er noe feil med .iso filen din eller kun med filnavnet

Kanskje det er en ide å sjekke md5sum på filen du lastet ned. Mulig det er en feil på filen som er hele problemet ditt

Edit: skrivefeil

Endret av gnom1
Lenke til kommentar
Når jeg laster ned Ubuntu, blir det jo en .zip fil. Jeg skal vel bare brenne på med det jeg lastet ned? Jeg pakket ut det som var i zip'en, og for å få med alt må jeg jo ta med det som er i mappa.

Nei det er ikkje ein ZIP-fil, er berre Windows som behandlar ISO-fila som ein komprimert fil. Ikkje pakk den ut, berre brenn fila med programmet.

Latterlege Windows-standard-instillingar som ikkje viser filendigar.

Endret av objorkum
Lenke til kommentar

Hvis du pakker ut innholdet fra en .iso og så brenner det på en CD så går oppstartskoden tapt, fordi den ikke er en vanlig fil. Resultatet er at CD-en du brenner ikke kan startes opp.

Angående artikkel på Linuxguiden så skal jeg se om jeg orker å forfatte noe i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...