:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg foretrekker langt, svart hår, men unntak finnes alltid. Litt sånn (sorry) satanisk aktig? Iron Maiden = Black Metal av verste sort i dine øyne? Jadda. <-- Ironi. Om du virkelig hadde kjent meg ville du visst at jeg mener at Iron Maiden er et bra band som jeg hørte på for noen år siden. Nå hører mest på Muse, BigBang, Turboneger osv. Nok OT. Gå OT. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 den ekke verst ehm. Tror de flest ser mer på jenten enn det de gjør på håret. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Personlig liker jeg å sette det opp, evnt. med hårpynt i tillegg. Praktisk for da slipper jeg å få alt foran øynene. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Asiatisk, svart, lang og rett hår.. Mmmm.. Det var generelt, da.. menne, mmmm.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Form:80-talls permanent uten tvil! Farge: Brunetter eller rødhårete. Jeg får vel illustrere hva jeg mener med et lite bilde: Dette er noe annet enn flisesveisen til Jennifer Aniston! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Liker for det meste hår til skuldrene, eller hår til lidt under skuldrene. Meir vert for mykje. Eg liker ikkje jenter som har kutta luggen framme, sånn at det ligger ca 5 cm på pannen. Endret 30. august 2005 av Lars89 Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) antenne hår er også ganske sexy: Endret 30. august 2005 av cyberPanda Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Liker hårstilen, men ikke resten av stilen på det bilde Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Jeg kan jo svare hva jeg synes er fint paa gutter! Haar er btw utrolig viktig. Jeg kan nesten bli betatt hvis jeg ser en gutt som er fin paa haaret. Men synes halvlangt, gjerne moerkt haar er sinnsykt tiltrekkende. Litt saann skatestil. Og cirka annenhver gutt her i USA har det saa... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Enig med Enelya Må være litt lengde på det og kul sveis. Hår er viktig! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Blondt. Av en eller annen grunn må det være blondt. Det er kos. Nei, ikke blondt. Brunt™ langt hår. Men selvsagt kommer det ann på jenta Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) <--- Endret 30. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Fint hår.. Det er viktig! Brunette, blondine, eller hva det nå skal være... Synes begge deler kan være bra, jeg.. De fleste typer hår funker, bare det ikke er for frika.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Som mange har sagt før meg: Kommer HELT an på jenta. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har brukt denne jenta som eksempel mange ganger, men det er fordi jeg syntes hun nærmest er perfekt på mange måter... Og for dere som ser mye på MTV, eller the fuckings voice, så er det hun fra David Powter - Bad Day videoen, ja... Eller Anna fra The O.C. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Rawr! Hvis bildet under hadde vært større hadde det vært bedre: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 http://perso.wanadoo.fr/vincent.mathieu/Im...na_milian_5.jpgden ekke verst Personlig så synes ikke jeg håret hennes var så pent. For det første så har hun sikkert egentig arfo, men har strekt det ut (Ikke at det er noe galt med afro, men du ser det i hvert fall der skillet er), og for det andre så så det veldig slitt og tørt ut hvis du ser nøye etter. Selve damen er fin, da. Synes egentlig det er litt småjuks å trekke frem musikk/filmstjerner. De får jo profesjonell hjelp til å fikse håret sitt hver dag. Hadde jeg hatt det så hadde sikkert til og med jeg sett bra ut på håret Uansett, naturlig er det ikke Du hadde sikkert ikke kunne dradd hånden igjennom det pga hårstylingsprodukter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå