futti Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vi er nå klare for nytt MetroLAN på Metropolis. Denne gangen blir det mer gamercompoer, mer scenecompoer og mer underholding. Første premien i CS er på en samlet verdi av 3475,- norske kroner og består av 1500,- kr og gratis-billetter til regionens største dataparty, warpzone. Kan også nevne at andre premien blir på 750,- kr og at vil bli premier i enda et spill som deltakerene bestemmer under arrangementet. Litt generell informasjon: - Metropolis (Nytorget 1, 4012 Stavanger) - Fredag 9. september til søndag 11. september - Opp til 92 deltakere med maskin - Pris på 100,- kr ved forhåndspåmelding eller 150,- kr i døren - 10 Mbit internett, 100 Mbit nettverk og trådløst for de som ønsker det - Salg av mat, drikke og snacks under hele arrangmentet (dag og natt) - Fra 8. klasse (12-13 år) og oppover - Gamecompoer med premier i CS og et deltakervalgt spill - Underholding og scenecompoer hver dag - Forhåndsreservering av plasser (så man lettere får sitte på siden av venner) - Og soveplasser for de som trenger det ;-) Mer informasjon og skriverier finner du på MetroLAN.no, påmelding og plassreserversjon (og compo-påmelding under arrangmentet) finner du på WAS.WarpCrew.com Vi sees! mvh. MetroCrew ved nestleder Hallvard Nygård Lenke til kommentar
futti Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Nærmer seg veldig nå. Gleder meg her nå Blir litt stressing i morgen for å få alt på plass, men har det mest under kontroll... Noen fra forumet som skal? Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Huske eg pleide å gå på MetroLan før *mimre* Men blei litt lei når det var hver måned osv..kansje jeg skal prøve igjen? Lenke til kommentar
futti Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Det bør du. Vi har det ikke hver måned lenger og har lagt opp til en del mere show/compos/osv per arrangement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå