mbrenden Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har problemer med at skjermen blir svart når jeg skal starte opp spill. Har testet BF2 og GTA san andreas. Skjermen slår seg av idet jeg skal begynne å spille. Komer meg greit gjennnom menyene i spilet. Har et Gainward geforce 6800LE kort som ikke er moddifisert på noen måte. hovedkort: MSI kt4 ultra 1 GB ram windows xp pro. sp2 Har forsøk med flere forskjellige nvidia driver uten resultat. er det noen som kan hjelpe meg med dette?? Lenke til kommentar
nassass Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hmm.. det kan hende at du for høy oppløsning.. det hadde jeg på gamle pcen så da skjedde omtrent det samme.. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 For høy oppløsning iforhold til hz Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 heisann Er det sånn at du må restarte pc'en når den slår av skjermen? isåfall har du 6800LE buggen... slitt med den selv...big time. Men løsningen min ble denne guiden laget av en finsk herre som har gjort et grundig studie av problemet http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=59391 Mvh Stoneheart Lenke til kommentar
mbrenden Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Takker for svar. Må slå av strømmen for å få bilde tilbake ja. holder ikke med resett. har fått retur på kortet hos komplett i dag. Så får forhåpentligvis nytt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå