Gå til innhold

MSN messenger, hvor er smileyene

Hyper Ado

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en MSN-konto som jeg bruker på flere forskjellige maskiner (jobb, hjemme, stua. osv.)

Så har jeg i det siste fått tilsendt en del gøyale smileyer, men hvordan får jeg dem overført fra en maskin til en annen?? det må da vel være en enklere måte å få dem overført en ved å sende dem til noen andre og så skifte maskin og be om å få sendt dem tilbake?

Mvh. Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok jeg må altså legge dem til en og en. "I can do that"

Men skal jeg sende dem på mail til meg selv må jeg jo vite hvor jeg finner dem, så jeg deretter kan sende dem, for så å adde dem... Dette er vel egentlig bilder?? en eller annen plass må vel disse lagres. Vet hvordan jeg legger til smileys fra bilder på maskinen, men som sagt, jeg kan ikke legge til smileys uten bildene

.

Må bare legge til at jeg synes dette er helt håpløst av MSN å ikke ha en funksjon for... Er sikkert over en milion brukere som bruker flere PCer på samme konto... Hadde hvert såååå enkelt å lagt inn en funksjon som lagra alle egne smileys på Mailkontoen som er knyttet til MSN'en så du senere kunne logge på på en annen maskin og trykke "Apply new smileys" elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...